در پی بالا گرفتن تنش در روابط اسلام‌آباد و دهلی نو بر سر حمله تروریستی در کشمیر هند، نخست‌وزیر پاکستان اعلام کرد این کشور آماده است در تحقیقات در این خصوص همکاری کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، عمران خان، نخست وزیر پاکستان، با اعلام اینکه هند بدون هیچ گونه شواهدی اتهاماتی را علیه پاکستان مطرح کرده است، گفت اسلام‌آباد کشورش آماده است با هند در زمینه تحقیقات در خصوص حمله کشمیر همکاری کند.

او ضمن تاکید بر اینکه مناقشه کشمیر را فقط می‌توان با گفتگو حل و فصل کرد، هشدار داد در صورتی که هند در پی حمله کشمیر هرگونه حملاتی انجام دهد، پاکستان تلافی خواهد کرد.

شایان ذکر است، پیش از این یک مقام ارتش هند اعلام کرد آژانس اطلاعاتی اصلی پاکستان (آی‌اس‌آی) در حمله انتحاری بر ضد نیرو‌های نظامی هند در منطقه کشمیر که بیش از چهل کشته بر جای گذاشت، دست داشته است.

انتهای پیام/

برچسب ها: هند ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۳:۱۰ ۳۰ بهمن ۱۳۹۷
شروع شد گول نخورین هندو پاکستان و آمریکا و اسرائیل نجس واروپا سلاح‌های کشتار جمعی خودشونو میخوان بندازن به شما پول کنن وشما همدیگرو بکشین. در با مصالحه حل کنید.به بهانه چیزی آمریکا واتو نیان توکشورم تون بشینن تاعمربدوشنتون گذشته را یادآوری کنید انگلیسی چی کردباشماهند ودیگر مستعمره هایی که به زور حاکمیت میکردن آزادانه در زندگی کنید نذارین بیگانه خوشحال و دام بندازه بهره ببرن ازجنگ شما ازمایادبگیرین
آخرین اخبار