مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: چهارمدرسه این استان با هدف ایجاد مدارس سبزدر کشور به سیستم گرمایشی خورشیدی مجهز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، محمد چگنی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مدرسه سبز فضایی محسوب می‌شود که تمام اعضای جامعه مخاطب آن متشکل از معلمان، دانش آموزان و اولیاء به کسب آموزش مهارت‌های محیط زیستی اقدام کنند و در طراحی، ساخت و بهره برداری از آن تمامی ضوابط و استاندارد‌های محیط زیستی لحاظ شده است.

وی با اشاره به میزان بالای مصرف انرژی، تشدید روند انتشارگاز‌های آلاینده، هزینه‌ی بالای حامل‌های انرژی فسیلی و از بین رفتن منابع طبیعی بیان کرد: با اتخاذ سیاست‌های درست در حوزه برنامه ریزی محیط زیستی و همچنین تعداد قابل توجه طرح‌های در دست طراحی و اجرا توسط نوسازی مدارس، کاهش هزینه‌های غیر قابل توجیه وغیرکارآمد در این بخش انجام شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان افزود: دراین راستا دبیرستان مصطفی خمینی، مدرسه تیزهوشان و مدرسه حضرت مریم (س) خرم آباد، دبیرستان شبانه روزی علامه طباطبایی الشترمجهز به سیستم گرمایشی خورشیدی شدند.

انتهای پیام /د

چهار مدرسه لرستان به سیستم گرمایشی خورشیدی مجهز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.