مدیر نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه از تحویل یکدستگاه تصویر برداری پیشرفته به ارزش حدود یک میلیارد تومان به بیمارستان شهدای سرپل ذهاب خبر داد.

تحویل دستگاه تصویر برداری  پیشرفته به بیمارستان تازه بازگشایی شده سرپل ذهاببه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،شیرزادیان مدیر نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از تحویل یکدستگاه C-ARM پیشرفته به ارزش حدود یک میلیارد تومان به بیمارستان شهدای سرپل ذهاب خبر داد.
 
وی بیان کرد:به دنبال تجهیز بیمارستان تازه بازگشایی شده شهرستان سرپل ذهاب به صورت مطلوب و شروع به کار اتاق‌های عمل مجهز و متخصص ارتوپدی بیمارستان، این دستگاه پیشرفته و گران قیمت تحویل بیمارستان مذکور می‌گردد.
 
وی گفت: این دستگاه جهت انجام اعمال جراحی ارتوپدی مورد استفاده قرار گیرد که با تصویر برداری دقیق امکان انجام اعمال جراحی خاص را به متخصصین ارتوپدی، ارولوژی می‌دهد.
 
 مدیر نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:با نصب این دستگاه از اعزام بیماران این شهرستان آسیب دیده در اینگونه اعمال جراحی خاص به مرکز استان جلوگیری به عمل خواهد آمد.

انتهای  پیام/ز


تجهیز بیمارستان تازه بازگشایی شده شهرستان سرپل ذهاب

برچسب ها: اخبار سلامت ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.