رئیس دفتر مشترک انجمن‌های ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری از حضور ۴ هزار ورزشکار بخش پسران و دختران در المپیاد ملی ورزشی همگانی دانشگاه ها خبر داد.

حضور دانشجویان در المپیاد ملی ورزش همگانی دانشگاه‌هابه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد پورکیانی، رئیس دفتر مشترک انجمن‌های ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری با اشاره به برنامه ‌ریزی مدیران تربیت بدنی وزارت علوم برای برگزاری دومین دوره المپیاد ملی ورزش‌های همگانی دانشگاه های کشورگفت: دومین المپیاد ملی ورزش‌های همگانی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور ابتدا شهریور ماه سال آینده به میزبانی همدان و تهران برگزار می‌شود.

وی  ادامه داد:  دانشگاه بوعلی سینا همدان میزبان رقابت‌های المپیاد همگانی در بخش پسران است و دانشگاه الزهرا (س) تهران نیز میزبان این رقابت ها در بخش دختران خواهد بود.

رئیس دفتر مشترک انجمن‌های ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری اظهار داشت: در صورت مشارکت تمامی بخش‌های مرتبط با آموزش عالی کشورهمچون فرهنگیان، علمی‌کاربردی و … پیش بینی ما این است در مجموع شاهد حضور ۴ هزار دانشجوی ورزشکار دختر و پسر در این المپیاد باشیم که در صورت تحقق شاهد افزایش تعداد شرکت کنندگان نسبت به دوره قبلی این المپیاد خواهیم بود.

وی با اشاره به برنامه‌ ریزی جدید برای شناخت نفرات و تیم‌های برتر دانشگاه‌های سراسر کشور جهت حضور در این المپیاد با هدف حذف موازی کاری، کاهش هزینه، بازدهی بیشتر و …، گفت: مد نظر است  دراین دوره برای نخستین بار رقابت‌های انتخابی برای شناخت نفرات و تیم‌های برتر جهت حضور در المپیاد را بشکل استانی و با حضور همه بخش‌های دانشگاهی در هر استان برگزار کنیم.

انتهای پیام/ج

 

۴ هزار دانشجو درالمپیاد ملی ورزش همگانی دانشگاه‌ها حضورخواهند یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار