تعداد جان باختگان حوادث رانندگی کهگیلویه وبویراحمد در ده ماهه اخیر کاهش داشته است.

کاهش تعداد جان باختگان حوادث رانندگی در ده ماهه اخیر به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،  مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: تعداد ۱۵۰ نفر درده ماهه امسال در حوادث رانندگی جان خود را از دست داده اند این درحالی است که در مدت مشابه پارسال ۱۵۳ نفر بود.

امینی با اشاره به اینکه ۸۳ درصد فوتی‌ها در مسیر‌های برون شهری بوده است، افزود: ۱۷ مورد از تصادفات درون شهری، ۱۲۵ مورد برون شهری و ۸ مورد در جاده های روستایی بود.

وی گفت:از مجموع ۱۵۰ جان باخته حوادث رانندگی امسال ۳۴ نفر زن و ۱۱۶ نفر مرد بوده که ۶۲ نفر آن‌ها مجرد و ۸۸ نفر متاهل بوده اند.

امینی ادامه داد:فروردین ماه پر حادثه‌ترین ماه امسال بود که با توجه به این موضوع باید در فروردین سال آینده، مردم ومسؤلان در این زمینه هوشیار باشند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اضافه کرد:آمار مصدومان حوادث رانندگی در مدت ده ماه گذشته چهار هزار و ۳۶۷ نفر بود که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با تعداد چهار هزار و ۶۶۸ نفر، ۶ و ۴۴ دهم درصد کاهش داشته است.

بر اساس سالنامه آماری سازمان پزشکی قانونی کشور، استان کهگیلویه وبویراحمد به نسبت جمعیت در سال ۹۶ رتبه سوم میزان مصدومان ناشی از حوادث رانندگی را داشته است.

انتهای پیام/غ

کاهش مصدومان ناشی از حوادث رانندگی

برچسب ها: پزشکی قانونی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.