مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: ۱۲ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های معادن این استان اختصاص داده شده است.

اختصاص ۱۲ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های معادن کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی حسینی نژاد؛ مدیر کل صنعت؛ معدن و تجارت استان کرمان گفت: یکی از پروژه‌هایی که در سازمان صنعت، معدن و تجارت به طور ویژه دنبال شد، تولید و رونق و حمایت از کالای ایرانی بود.

وی با اشاره به اینکه ۱۴ پروژه اقتصاد مقاومتی داریم، افزود: در راستای اجرای این پروژه‌ها ۴۳۰ واحد تولیدی به عنوان هدف قرار گرفتند که ۸۸ واحد محقق شده و تاکنون حدود ۶۰۸ میلیارد تومان تسهیلات به این واحد‌ها پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در مجموع حدود ۳۷۰ میلیارد تومان پرداخت تسهیلات رونق تولید را داشتیم.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان افزود: در زمینه ارتباط بین واحد صنعتی و معدنی با واحد دانشگاهی ۴۰ پروژه به بهره وری رسیده است

حسینی نژاد افزود: متاسفانه در بحث رونق تولید به دلیل نرخ بالای تسهیلات و عدم همکاری بانک‌ها در بعضی جا‌ها نتوانسته ایم به واحد‌های تولیدی کمک کنیم.

وی ادامه داد: حدود شش هزار و ۶۰۰ شغل در حوزه صمت در سال جاری ایجاد شده است که از این تعداد ۱۰۰ شغل به فعال کردن واحد‌های تولیدی راکد بوده است.

حسینی نژاد با اشاره به ظرفیت‌های استان کرمان افزود: با استفاده از این ظرفیت‌ها مشکلات تعدادی از واحد‌های نیمه فعال را حل کردیم.

وی افزود: حدود ۱۲ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های معادن اختصاص داده شده است که اعتبار این کار از محل حوزه حقوق دولتی تامین می‌شود.

انتهای پیام/ح

اعتبار میلیاردی برای کمک به معادن کرمان

برچسب ها: معدن ، اعتبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار