بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: در رختکتن در مورد مسائل مالی که اصلا شرایط خوبی ندارد جلسه داشتیم و امیدواریم مشکلات به زودی بر طرف شود.

سیف الهی: شرایط مالی تیم اصلا خوب نیستبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روح الله سیف اللهی بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم بعد از دیدار مقابل تیم فوتبال استقلال تهران در مورد مشکلات مالی این تیم اظهار کرد: وضعیت مالی تیم ما اصلا خوب نیست، در رختکن جلسه داشتیم و امیدوارم مشکلاتمان حل شود. اعتصابی در کار نیست، اما تصمیم دسته جمعی می‌گیریم تا حرفمان به گوش مسئولان برسد.

او در مورد بازی مقابل استقلال گفت: نیمه اول را واگذار کردیم، اما در نیمه دوم بهتر بودیم. ۲ گل هم دریافت کردیم، اما موقعیت گل هم داشتیم.

او درباره عملکرد رحمان احمدی (دروازه بان پارس جنوبی جم) بیان کرد: احمدی خوب بود و با توپ‌هایی که دریافت می‌کرد به ما هم انگیزه می داد، موقعیت هایی برای گلزنی داشتیم اما از دست رفت.

او درباره بازی نکردن در بازی‌ها اخیر گفت: نظر کادر فنی است من را بازی ندادند و  من در اختیار تیم هستم.

سیف الهی درباره اعتراض به داوری تصریح کرد: من اعتراضی نداشتم. داور در ۲ صحنه می‌توانست خطا بگیرد، اما استقلالی‌ها هفته پیش خیلی غر زده بودند و داور صحنه ها را به نفع استقلال می گرفت.


بیشتر بخوایند: 

شفر: تمام بازی‌ها برایمان مهم است / رابطه‌ی خوبی با همه اعضای تیم دارم

خلاصه بازی استقلال و پارس‌جنوبی‌جم مورخ ۱ اسفند ۹۷ + فیلم

استقلال ۲ - پارس‌جنوبی‌جم ۰/ پیروزی شاگردان شفر در شب درخشش پاتوسی


انتهای پیام/

صحبت های سیف اللهی بعد از شکست مقابل استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار