مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: امسال ۲۶۰ میلیارد ریال طرح‌های توسعه‌ای در زمینه آب و فاضلاب شهر‌های استان از قبیل: تامین و توزیع منابع آب و اجرای پروژه‌های عمرانی هزینه شده است

اجرای ۲۶۰ میلیارد ریال طرح‌های توسعه‌ای در زمینه آب و فاضلاب استان زنجانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،علیرضا جزء قاسمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در ۱۱ ماهه سال جاری ۷ کیلومتر احداث و توسعه شبکه آب در شهر‌های استان زنجان انجام شده است که با احداث شبکه آب در شهرک‌های نانوایان و ثمین در شهر زنجان این عدد افزایش خواهد یافت.

وی افزود: در سال جاری بیش از ۱۸ کیلومتر اصلاح و بازسازی شبکه در ۲۱ شهر استان زنجان انجام شده است که برای اجرای آن اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان گفت: علاوه بر احداث ۵ کیلومتر خط انتقال آب در سال جاری ۲ باب مخزن آب با ظرفیت ۱۶ هزار متر مکعب به ظرفیت مخازن آب شهر‌های استان زنجان افزوده شده است.

وی میزان اعتبار اختصاص یافته برای احداث مخزن ۱۵ هزار متر مکعبی زنجان را ۳۲ میلیارد ریال و اعتبار هزینه شده برای احداث مخزن هزار متر مکعبی ارمغانخانه را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد.

جزء قاسمی اضافه کرد: شرکت آب و فاضلاب استان زنجان احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن برای سال جاری را نیز در دست ساخت دارد که برای اجرای آن ۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: بهسازی ایستگاه پمپاژ امیرکبیر در شهر زنجان شامل بهسازی پمپ‌ها و الکترو موتور‌های این ایستگاه با اعتبار ۱۹ میلیارد ریال از دیگر طرح‌هایی بوده است که توسط شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در سال جاری اجرا شده است.

گفتنی است ؛هم اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری استان زنجان با جمعیتی بالغ بر ۷۵۰ هزار نفر در ۲۱ شهر استان زنجان تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار دارد.
 
انتهای پیام/ن
 
 

احداث و توسعه شبکه آب در شهر‌های استان زنجان

برچسب ها: بحران آب ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۰۴ اسفند ۱۳۹۷
لطفا شبکه فاضلاب شهری مخصوصا" شهرک قدس زنجان را تکمیل نمائید