با همکاری نمایشگاه بین‌المللی و اتاق بازرگانی کرمانشاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در نمایشگاه بین‌المللی صنعت نمایشگاهی پایتخت به نمایش گذاشته می شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ،رضا سلیم ساسانی مدیرعامل نمایشگاه بین المللی کرمانشاه گفت : دومین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی صنعت نمایشگاهی از تاریخ ۲ لغایت ۵ اسفند ماه سالجاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

وی گفت : دست اندرکاران نمایشگاه بین‌المللی با برنامه ریزی قبلی و استفاده از آخرین شیوه‌ها و ابزار مرسوم در این صنعت مدرن، حضور خود را به‌صورت اثرگذار نشان می‌دهند.

به گفته مدیرعامل نمایشگاه بین المللی کرمانشاه، نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه در نمایشگاه یاد شده به ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته، معرفی ظرفیت‌های موجود و اعلام سیاست‌های آینده می‌پردازد.

وی از جمله دیگر اهداف شرکت در این نمایشگاه را اعلام برنامه‌های در نظر گرفته شده برای آینده عنوان کرد و افزود: این اقدام هدفمند با توجه به حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی، نقش مهمی در جذب آنان برای ورود به عرصه‌های مختلف در استان کرمانشاه دارد.

سلیم ساسانی ادامه داد: اطلاعات به روز مبتنی بر گردآوری آخرین داده‌ها از فرصت‌های سرمایه‌گذاری با همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمانشاه به شکلی خلاقانه در قالب لوح فشرده و بروشور در زمان دایر بودن نمایشگاه مذکور در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی کرمانشاه تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای استقبال از صاحبان صنایع و سرمایه گذاران با ارائه اطلاعات لازم صورت گرفته است و در زمینه معرفی آثار باستانی، جاذبه‌های گردشگری و صنعت توریسم نیز اطلاعات مکتوب، فیلم و پوستر‌هایی تهیه و در ایام برگزاری نمایشگاه یاد شده به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه از جمله محور‌های برگزاری این نمایشگاه می‌توان به فرهنگ سازی، به روزرسانی و اصلاح ساختار‌های نمایشگاهی، افزایش سطح فعالیت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری در صنعت نمایشگاهی، استانداردسازی و ارتقای توانمندی‌ها، آموزش و انتقال دانش فنی اشاره کرد، گفت: شناسایی فرصت‌های همکاری در عرصه‌های بین‌المللی، تاثیرگذاری در توسعه اقتصادی و اشتغال، توسعه روابط تجاری و سیاسی و ایجاد بستر تعامل و همکاری‌های بیشتر در صنعت نمایشگاهی کشور از دیگر محور‌های برگزاری این نمایشگاه است .

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری دومین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی صنعت نمایشگاهی

 

برچسب ها: صنعت ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.