ورزشکار خوش ذوق آمریکایی در حین موج‌سواری روی امواج دریا تصاویری که کمتر مشاهده شده را از موج‌های دریا ثبت کرد.

حرکت روی امواج دریا از زاویه‌ای که تا کنون ندیده‌اید! +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ورزشکار خوش ذوق آمریکایی در حین موج‌سواری بر روی امواج بلند دریا تصاویری زیبا را ثبت کرد.

تدی ناوارو موج سوار آمریکایی است که این تصاویر زیبا را در سفر تفریحی خود به ایالت کالیفرنیا در ایالات متحده آمریکا به ثبت رسانده است. سواحل اقیانوس آرام در غرب آمریکا به دلیل داشتن موج‌های بلند و سرکش مقصد مطلوبی برای بسیاری از علاقمندان به ورزش موج‌سواری است. موج‌های خروشان تنها جذابیت سواحل کالیفرنیا نیست و وجود ۵.۶ کیلومتر سواحل شنی زردرنگ بر جذابیت‌های آن افزوده است.

آمار‌ها نشان می‌دهد سالانه بیش از ۸ میلیون گردشگر از سراسر جهان برای موج سواری یا بازدید از این منطقه به کالیفرنیا می‌روند. تدی ناوارو چندی پیش به همراه تعدادی از دوستان خود به این منطقه سفر کرد و تصمیم گرفت پیش از ورود به دریا و آغاز موج‌سواری دوربین مخصوصی را روی کلاه خود نصب کند تا در حین انجام حرکات ورزشی تصاویری دیدنی را فیلمبرداری کند.

یکی از زیباترین لحظاتی که یک موج‌سوار در زمان سواری روی امواج تجربه می‌کند، ورود به تونل‌های آبی است که به دلیل ارتفاع زیاد موج‌ها تشکیل می‌شود. ورود به این تونل‌های آبی و گذر از آن‌ها با موفقیت بستگی به مهارت و تجربه موج‌سواران دارد. خوشبختانه شرایط آب و هوایی مناسب و سال‌ها تجربه موج‌سواری به تدی کمک کرد تا به زیبایی هرچه تمام‌تر از تونل آبی عبور کند.

زمانی که تدی از آب خارج شد و فیلم لحظات موج‌سواری خود را دید، بسیار شگفت‌زده شد و به سرعت آن را در اینستاگرام خود با دوستانش به اشتراک گذاشت. پس از انتشار این ویدئو در فضای مجازی به سرعت صد‌ها هزار نفر از آن بازدید کردند و واکنش‌های جالبی از خود نشان دادند. به عنوان مثال یکی از کاربران اینستاگرام گفت: «تدی، تو ورزشکار فوق‌العاده‌ای هستی». کاربری دیگری گفت: «موج‌های عالی در کنار مهارت تدی باعث به وجو آمدن لحظاتی دیدنی شد».

در ادامه فیلم موج‌سواری تدی ناوارو را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: تصاویر زیبا از لحظات موج سواری بر روی امواج دریا +فیلم


انتهای پیام/

تصاویری دیده نشده از تونل‌های آبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار