مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال تسهیلات در حوزه اشتغال پایدار روستایی به متقاضیان استان پرداخت و برای پنج هزار و ۹ نفر شغل جدید ایجاد شده است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، برهان صلواتی گفت: این تسهیلات به ۲ هزار و ۶۹۱ فقره طرح پرداخت شده و مبلغ مصوب نیز یک هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال است.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های ارسال شده با بانک‌های عامل سه هزار و ۷۶۰ فقره است، افزود: سهم این تعداد طرح از تسهیلات، چهار هزار و ۶۷۴ میلیارد ریال است و برای هشت هزار و ۳۱۵ نفر شغل جدید ایجاد خواهد کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان طرح‌های مصوب اشتغال پایدار روستایی در بانک‌های عامل استان را ۲ هزار و ۷۱۵ فقره اعلام کرد و یادآور شد: مبلغ مصوب برای این طرح‌ها یک هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال بود که زمینه اشتغال جدید برای پنج هزار و ۱۲۰ نفر را فراهم می‌کند.

صلواتی با اشاره به اینکه بطور میانگین با ۳۸۰ میلیون ریال در کردستان می‌توان برای یک نفر شغل ایجاد کرد، اضافه کرد: متوسط سرمایه گذاری لازم برای هر طرح در استان ۷۱۰ میلیون ریال است.

انتهای پیام/م

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی در کردستان

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.