معاون جستجو و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در طرح امداد زمستانه حدود هزار و ۱۲۰ نفر نجات‌گر برای امدادرسانی به مصدومان حوادث جاده‌ای استان در پایگاه های امداد و نجات استان اصفهان مستقر هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد محمدی معاون جستجو و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان در خصوص وضعیت امدادرسانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان در حوادث جاده‌ای اظهار کرد: طرح امداد زمستانه این سازمان از ابتدای آذر آغاز و تا ۲۵ اسفندماه ادامه دارد که قریب به ۴۱ پایگاه امداد و نجات، ۲۶ شعبه و ۱۵ انبار عملیاتی برای شرایط جوی و اقلیمی و وقوع حوادث جاده‌ای آمادگی لازم را داشتند.

 
وی با اشاره به ایجاد تجهیزات لازم در طرح زمستانه، افزود:تجهیز پایگاه‌ها به سلف غذایی ۲۴ ساعته و فراهم کردن اقلام اسکان اضطراری از اقدامات صورت گرفته در جهت رفاه مسافرین در راه مانده است که در مواقع بدی شرایط آب وهوایی و بارش برف و کولاک، اسکان اضطراری هموطنان در تمام نواحی استان به خصوص در منطقه غرب و جنوب غرب استان انجام گرفت.
 
معاون جستجو و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در طرح امداد زمستانه حدود هزار و ۱۲۰ نفر نجات‌گر برای امدادرسانی به مصدومان حوادث جاده‌ای استان در پایگاه‌های امداد و نجات استان مستقر بودند.
 
محمدی در خصوص دیگر تجهیزات این سازمان تصریح کرد: ۲۶ دستگاه وانت کمک‌ساز، ۲۲ دستگاه خودروی نجات و ۴۱ دستگاه آمبولانس در این طرح شرکت داشتند.
 
وی با اشاره به رضایتمندی مردم از خدمات طرح زمستانه در ماه‌های اخیر اظهار کرد: نسبت به سال گذشته وضعیت امداد و خدمت‌رسانی در جاده‌ها با رشد حدود ۲۰ درصدی روبه‌رو بودیم همچنین تجهیز پایگاه‌ها به سلف‌های غذایی و دیگر تجهیزات توانسته رضایت‌مندی مردم نسبت به سال‌های گذشته را داشته باشد.
 
معاون جستجو و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان خاطرنشان کرد: بیشترین تجهیزات و استقرار نیرو‌های امداد و نجات در مناطق برفی جنوب و غرب استان انجام شده است و این وضعیت امدادرسانی تا آخر اسفند ماه نیز ادامه دارد و در ایام نوروز هم تلاش می‌کنیم به دلیل شرایط جوی و بهم ریختن وضعیت هوا و وقوع حوادث جاده‌ای اسکان اضطراری و تجهیزات در پایگاه‌های امداد و نجات را داشته باشیم. 
 
انتهای پیام/م 

 

رشد ۲۰ درصدی امدادرسانی هلال‌احمر در جاده‌های استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.