مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی:

۱۰ هزار میلیارد ریال هزینه راهداری استان می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: امسال ۱۰ هزار میلیارد ریال هزینه، صرف راهداری و حفظ وضعیت موجود راه‌های استان می‌شود.

۱۰ هزار میلیارد ریال هزینه راهداری استان می‌شودبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، ابراهیم نصری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی امروز در نشست شورای اسلامی استان خراسان رضوی با بیان اینکه برای یکبار خط کشی در ۲۰ هزار کیلومتر راه‌های آسفالت خراسان رضوی در کل سال، ۸۰۰ میلیارد ریال هزینه می‌شود، گفت: نوسازی ناوگان راهداری و حمل و نقل عمومی باید اولویت قرار گیرد، میانگین عمر ناوگان راهداری خراسان رضوی ۲۹ سال است.

مهدی راه چمنی نماینده شورای اسلامی شهرستان جغتای در این جلسه با اشاره به ۲۵ نقطه پرخطر و حادثه خیز در مسیر‌های جغتای افزود: تمام جاده‌های این شهرستان روستایی است لذا می‌خواهیم جاده‌های روستایی به بین شهری ارتقا یابد تا اعتبار ملی به آن تعلق گیرد.

جان محمد خداپرست نماینده شورای اسلامی خواف نیز در نشست شورای استان گفت: ۹ ماه از بهره برداری مسیر ورودی جاده سلامی به خواف می‌گذرد، اما چهار کیلومتر از این مسیر ۲۵ کیلومتری قابل بهره برداری نیست و دیروز حفره سه متری در این جاده ایجاد شد.

وی تصریح کرد: جاده سنگان تا سه راهی نشتیفان کم عرض و نیز فاقد سامانه روشنایی بوده و سه راهی تایباد - سنگان - خواف به سه راهی مرگ معروف شده است.

رسول حیدری نماینده شورای اسلامی شهرستان تایباد در این نشست با اشاره به پر خطر بودن جاده‌های روستایی که در دهه‌های گذشته ساخته شده، گفت: این جاده‌ها جوابگوی وضعیت فعلی نیستند و خطرات زیادی دارند.

وی تصریح کرد: راه‌های روستایی تایباد مشکلات زیادی دارند، تعریض جاده‌های روستایی باید در دستور قرار گیرد.

دولت سعادت نماینده شورای شهرستان درگز در شورای استان خواستار افزایش تخصیص اعتبار برای شتاب در روند ساخت تونل الله اکبر در مسیر جاده‌ای درگزشد و گفت: جاده‌های درگز از مسیر‌های ترانزیتی است که به دلیل فقدان استاندارد‌ها تلفات زیادی دارد.
 
انتهای پیام//ف.ش
 

نشست شورای اسلامی خراسان رضوی برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار