رئیس اتحادیه نان‌های فانتزی حجیم و نیمه حجیم گفت: تا پایان سال افزایش قیمتی برای نان‌های فانتزی نداریم.

محمد جواد کرمی رئیس اتحادیه نان‌های فانتزی حجیم و نیمه حجیم در گفت وگو با خبرنگار  صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضع نان‌های فانتزی در بازار گفت: تا پایان سال افزایش قیمتی برای نان‌های فانتزی نداریم.

وی با اشاره به اینکه قیمت آرد و گندم امسال، ثابت مانده است تصریح کرد:  مولفه‌های تولید افزایش نرخ داشته است، اما از نانوایان درخواست کردیم تا پایان سال افزایش نرخی برای نان‌های خود نداشته باشند.


بیشتر بخوانید: نان گران نمی شود/ با متخلفین برخورد می شود 


به گفته کرمی، نمی‌توان افزایش قیمت نان را در سال ۹۸ پیش بینی کرد.

رئیس اتحادیه نان‌های فانتزی حجیم و نیمه حجیم بیان کرد: از مردم درخواست می‌شود اگر تخلفی را در نانوایی مشاهده کردند با شماره ۷۷۱۹۴۰۲۸-۹ واحد بازرسی اتحادیه نان‌های حجیم تماس بگیرند.

کرمی با اشاره به اینکه نان‌های حجیم و نیمه‌حجیم یکی از پرطرفدارترین نان‌ها به حساب می‌آید اظهار کرد: با رشد زندگی شهرنشینی در ایران، تولید و مصرف این نان‌ها در کشور رونق گرفته و عرضه آن‌ افزایش یافته است.

کرمی با اشاره به اینکه نانوایان همیشه شرایط مردم را درک کردند و به سود کم قانع بودند، اظهار کرد: در شرایطی که امکان افزایش قیمت نان وجود ندارد، از حاکمیت انتظار می‌رود که برای جبران بخشی از زیان نانوایان به طور مستقیم یارانه به واحد‌های نانوایی اختصاص دهد.

وی افزود: نان ساندویچی، باگت، تست و بربری نمونه‌ای از آن نان‌هایی است که قیمت آنها از طرف اتحادیه‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رئیس اتحادیه نان‌های فانتزی حجیم و نیمه حجیم گفت: معافیت واحد‌های نانوایی از پرداخت هزینه‌های آب، برق، گاز و بیمه و توزیع آرد با قیمت ارزانتر راه حل مناسبی برای جبران هزینه نانوایان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

نان‌های حجیم و نیمه‌حجیم از پرطرفدارترین نان‌ها در جهان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار