مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: من تا جایی که اطلاع دارم تیم سایپا به طور مرتب تمرینات خود را انجام می‌دهد و اعتصابی در کار نیست.

بهتاج: سایپایی ها اعتصاب نکردند/ کمیته انضباطی درباره اروین تصمیم می گیردایوب بهتاج مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اعتصاب بازیکنان تیم فوتبال سایپا قبل از بازی با این تیم اظهار کرد: من به تیم‌های دیگر کاری ندارم و فقط وضعیت تیم خود را پیگیری می‌کنم، اما تا جایی که اطلاع دارم تیم سایپا به طور مرتب تمرینات خود را انجام می‌دهد و اعتصابی در کار نیست.

او درباره وضعیت لی اروین مهاجم خارجی تراکتورسازی تصریح کرد: با توجه به اینکه اروین با تاخیر به تبریز بازگشت باید مراحل قانونی باشگاه سپری شود و کمیته انضباطی باید وضعیت این بازیکن را بررسی کند.

وضعیت درمانی کنستانت را پیگیری می‌کنیم

مدیرعامل تراکتورسازی درباره وضعیت کوین کنستانت بیان کرد: کنستانت مراحل درمانی خود را سپری می‌کند و ما هم در جریان وضعیت این بازیکن هستیم. به هر حال اگر بعد از گذراندن تست نهایی مشخص شود که او نمی‌تواند به ما کمک کند قرارداد این بازیکن را فسخ می‌کنیم.

بهتاج درباره اینکه مدیر ۲ شغله است و وضعیتش به چه صورت می‌شود، گفت: هماهنگی با اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی شده است و به زودی این مشکل برطرف می‌شود.

هنوز برای ریاست فدراسیون وزنه برداری ثبت نام نکرده‌ام

او درباره اینکه قرار است در انتخابات فدراسیون وزنه برداری شرکت کند و وضعیتش در باشگاه تراکتورسازی به چه صورت می‌شود، بیان کرد: من هنوز برای ریاست فدراسیون وزنه برداری ثبت نام نکردم و این موضوع تا روز دوشنبه مشخص می‌شود. به هر حال باید وضعیتم برای حضور در انتخابات مشخص شود تا درباره آینده کاری ام در تراکتورسازی تصمیم بگیرم.

مدیرعامل تراکتورسازی در پایان درباره توبیخ این باشگاه از سوی کمیته انضباطی خاطرنشان کرد: ما بهترین تماشاگران را در اختیار داریم و تاکنون آن‌ها مشکلی برای تیم ما ایجاد نکردند. همچنین نامه‌ای از کمیته انضباطی دریافت نکردیم تا پاسخگو باشیم.


بیشتر بخوانید: 

 جدال نفسگیر شاگردان شفر و لینکرز در تبریز/ تقابل فرکی و تیم سابق در تهران

الماس‌های سیاه در تبریز می‌درخشند/ سرخابی‌های ایران با نیمکت‌های اروپایی

پرسپولیس ۲- استقلال خوزستان ۰/ پیروزی آسان شاگردان برانکو مقابل آبی‌های جنوب


انتهای پیام/     

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار