مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از انجام ۱۰ بخش از خدمات حمایتی این نهاد از طریق درگاه اینترنتی خبر داد.

۱۰ بخش از خدمات حمایتی کمیته امداد اینترنتی شدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد لطفی بیان کرد: در راستای تحقق حکم ۷۱ از احکام اجرایی برنامه ششم توسعه کشور برای رسیدن به اهداف دولت الکترونیک، ۱۰ بخش از خدمات این نهاد از طریق درگاه اینترنتی انجام می‌شود.

وی افزود: اگر چه این شرایط در راستای الکترونیکی کردن خدمات این نهاد به مددجویان انجام می‌شود، اما همچنان از طریق سنتی و به مانند قبل نیز این خدمات ارائه می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: این خدمات شامل تعمیرات مسکن، تسهیلات شهرداری، پوشش خدمات دانش آموزی، پوشش خدمات دانشجویی، جهیزیه نوعروسان، جهیزیه ازدواج مجدد بانوان، کمک هزینه ازدواج پسران، خدمات نظام وظیفه و تسهیلات بازگشت به روستاست.

لطفی بیان کرد: در این روش مددجویان از طریق آدرس اینترنتی e.emdad.ir و با استفاده از رایانه شخصی، گوشی تلفن همراه و یا دفتر خدمات اینترنتی می‌توانند پس از درج کد ملی و شماره شناسنامه وارد سامانه شده و اقدام مورد نیاز خود را ثبت کنند.

وی ادامه داد: پس از ثبت درخواست مددجو، حداکثر بعد از یک ساعت درخواست‌های ثبت شده به صورت هوشمند به کارتابل مددکاران این نهاد در سیستم جامع خدمات حمایتی کمیته امداد منتقل می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر عنوان کرد: هم اینک این طرح در سطح استان به شکل آزمایشی اجرا می‌شود، اما شروع رسمی بهره برداری از این سایت از ۱۴ اسفندماه و همزمان با سال روز تاسیس کمیته امداد است.

وی بیان کرد: امکان رهگیری و مشاهده وضعیت درخواست توسط مددجویان از طریق سایت مذکور و برای مددکاران از طریق بخش پیگری درخواست‌ها در سیستم جامع حمایتی این نهاد مهیا شده است.

انتهای پیام/م

انجام 10 بخش از خدمات حمایتی این نهاد از طریق درخواست دهی اینترنتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.