تیم مس رفسنجان در دیدار برگشت فینال لیگ برتر فوتسال بانوان کشور پس از شکست مقابل نامی‌نو به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر رضایت داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در مرحله ی دور برگشت فینال پلی‌آف لیگ برتر فوتسال بانوان، دو تیم نامی‌نو و مس رفسنجان به مصاف هم رفتند.

در پایان این بازی، نامی‌نو با سه گل(هت‌تریک) سارا شیربیگی و تک گل نسترن مقیمی با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی رسید و جام قهرمانی را به دست آورد.

مس رفسنجان در بازی دور رفت به تساوی یک بر یک مقابل نامی‌نو رضایت داده بود اما در مجموع 5 بر یک شکست خورد و نائب قهرمان شد.

در دیگر دیدارهای رده بندی هم تیم‌ ملی حفاری اهواز و دختران کویر مس کرمان به مصاف هم رفتند که ملی حفاری با دو گلی که سحر پاپی به ثمر رساند در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار گرفت و نماینده کرمان هم چهارم شد.

  به این ترتیب پرونده این فصل از لیگ برتر فوتسال بانوان با قهرمانی نامی‌نو به پایان رسید، مس رفسنجان دوم شد و حفاری اهواز بر سکوی سوم قرار گرفت.

این در حالی است که در پایان مسابقات لیگ برتر حفاری اهواز بیشترین امتیازات را به دست آورد و توانست صدر جدول را از آن خود کند اما در پلی‌آف به مس رفسنجان باخت و حضور در فینال را از دست داد.

انتهای پیام/ب

تیم فوتسال مس رفسنجان بر سکوی دوم رقابت های لیگ برتر

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار