محسن رضایی ایجاد فشار بر مجمع تشخیص مصلحت را برای تصویب FATF بی‌فایده دانست.

مسئله FATF تنها با کوشش برای رفع ابهام و ایجاد شفافیت پیش می‌رودبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به ابهامات موجود در FATF و نیاز به بررسی بیشتر این موضوع گفت:

" فشارهای وارد شده بر مجمع تشخیص مصلحت بی‌فایده بود و زمانی که می‌توان با کوشش برای رفع ابهام و ایجاد شفافیت پیش رفت، چه نیازی به فشار و تهدید است؟ "

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

" مجمع عمومی FATF چهارماه دیگر به ایران برای تکمیل توصیه‌های چهل‌گانه‌اش فرصت داد. دو سال است که این سیاست را در پیش گرفته‌اند. در دو ماه گذشته به جای بحث فنی و استدلال، فشارهای سیاسی و رسانه‌ای زیادی به مجمع تشخیص مصلحت وارد کردند تا تصمیم عجولانه‌ای گرفته شود. مرتب گفته می‌شد آخر بهمن، ما را در لیست سیاه قرار می دهند.

در حالی که سؤالات و ابهامات زیادی درباره توصیه‌های FATF وجود دارد، از دولت انتظار می‌رود با دیپلماسی قوی، کشور را از فروغلتیدن در باتلاقی جدید بازدارد. وقتی می‌توان با کوشش برای رفع ابهام و ایجاد شفافیت پیش رفت، این حجم از فشار، تهدید و اولتیماتوم چه هدفی را دنبال می‌کند؟ "

مسئله FATF تنها با کوشش برای رفع ابهام و ایجاد شفافیت پیش می‌رود


بیشتر بخوانید: گره زدن پالرمو و cft به instex نوعی باج خواهی از ایران است


انتهای پیام/

واکنش محسن رضایی به فرصت بیشتر برای تصمیم گیری در مورد FATF

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Italy
ناشناس
۰۱:۳۷ ۰۵ اسفند ۱۳۹۷
معلوم نیست باز پشت این fatf این دول غربی چه خوابی برای ما دیدن بهتره تصویب نکنیمش چون پشت این قضیه هم آمریکا هست و باز هم تحریم های جدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۰۴ اسفند ۱۳۹۷
تمام سازمانهای غربی که با پسوند و پیشوند بین المللی در جهان علم شدند به جز نفع و سود برای غربیها هیچ نفعی برای کشورهای دیگر ندارد...وقت مردم را با این بین المللیها نگیرید
آخرین اخبار