آیت الله علم الهدی گفت:مراکز امور خیریه باید ستادی برای خدمت رسانی به محرومین و افراد بی بضاعت تشکیل دهند.

شناسایی افراد دردمند در اولویت برنامه های مراکز امور خیریه قرار گیردبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد دردیدار با مدیران موسسات خیریه حمایتی مشهد گفت: در جائیکه بندگان خدا از بنده‌ای راضی باشد خداوند رضایت دارد و این یک سرمایه ارزشمند است و قدر آن را باید بدانیم.

وی تصریح کرد: در امور خیر اگر آزادی افراد خیر گرفته شود و قانون و ضوابط حاکم باشد این افراد خیر کمتربه سمت خدمت رسانی به افراد بی بضاعت می‌روند و درکار‌های خداپسندانه این چنینی باید شخصیت و هویت استقلالی خیرین حفظ و باقی بماند.

امام جمعه مشهد با بیان ایجاد سامانه برای افراد دردمند ومحروم درخیریه‌های استان گفت: کار‌هایی که در ستاد حاشیه شهر مشهد با همت قرارگاه سپاه، کمیته امداد، آستان قدس و شهرداری انجام می‌شود، کار‌های بسیار خوب و ارزشمند است و مراکز امور خیریه باید چنین ستادی را با جریان عملیاتی قوی از نظر فکر و اندیشه و برنامه تشکیل دهند تا خدمت رسانی یکپارچه به محرومین و افراد بی بضاعت داشته باشند و شناسائی افراد دردمند را در اولویت کار‌های خود قرار دهند.

حبیب الله آسوده مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی هم در این جلسه گفت : ۵۰۰ خیریه در استان و ۲۴۳ مراکز حمایتی در مشهد بصورت رسمی فعالیت و سامانه این خیریه‌ها تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۳۵ هزار خانواده از مجموع ۱۵۵ هزار خانواده کم بضاعت و بی بضاعت تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستندو لازم است با یک هماهنگی منسجم بتوانیم به این خانواده‌ها خدمت رسانی کنیم.

انتهای پیام// ز. م
 

۳۵ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار