طرح تشدید نظارت نوروزی بهداشت محیط از ۱۵ اسفند در هرمزگان آغاز می شود.

 دکتر کاووس دیندارلو  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در گفتگو باخبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،گفت:طرح تشدید نظارت نوروزی بهداشت محیط از ۱۵ اسفند دراستان آغاز خواهد شد و تا ۱۷ فروردین ادامه دارد.

وی افزود:تمرکز این طرح بر بهداشت اماکن عمومی، مراکز عرضه و تولید مواد غذایی، رستوران‌ها و سکونتگاه‌های بین راهی، ترمینال ها، اسکله‌ها و بنادر مسافری، فرودگاه و مراکز اقامتی و هتل‌ها است.

  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت:نیرو‌های بهداشت محیط در قالب ۵۲ اکیپ ۲ نفره بازرسی، در سراسر استان بیش از ۳۷ هزار امکنه را از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ بازدید و نظارت می‌کنند.

دکتر کاووس دیندارلو افزود: برخی از اماکن حساس نیز در این ایام حداقل ۳ تا ۴ باز بازدید خواهند شد و با اماکن متخلف برابر قانون برخورد می‌گردد.

وی گفت: بازدید و نظارت از اماکن بین راهی و حساس در سراسر هرمزگان از جمله محور اصلی بندرعباس به حاجی آباد، محور بندرعباس به رودان، محور بندرعباس به میناب – سیریک – جاسک، محور غرب بندرعباس – بندرخمیر – بستک – بندرلنگه – پارسیان و جزایر استان در طرح بسیج سلامت نوروزی اجرایی خواهد شد.

معاون بهداشتی دانشگاه از مجهز شدن بازرسان به دستگاه‌های پورتابل و سنجش در محل خبر داد و گفت: مجهز شدن بازرسان به دستگاه‌های پرتابل و سنجش در محل و افزایش سرعت در برخورد با متخلفان از ویژگی‌های این دوره از فعالیت نیرو‌های بهداشت محیط در ایام نوروز است.

 دیندارلو  افزود:سازمان تعزیرات در این بازرسی‌ها اکیپی را به همراه نیرو‌های بهداشت محیط برای بازرسی اعزام می‌کند.

وی ازمردم خواست که گزارش‌های خود از تخلفات بهداشتی را به سامانه ۱۹۰ اعلام کنند و خودشان نیز در سالم نگه داشتن محیط تلاش کنند.

انتهای پیام/ف

 طرح تشدید نظارت نوروزی بهداشت محیط در هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار