سرپرست فرمانداری بردسکن گفت: فضای مطلوب سرمایه گذاری صاحبان سرمایه در این شهرستان مهیا است.

برای سرمایه گذاری صاحبان سرمایه فرش قرمز پهن می‌کنیم/سرمایه گذاری هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در معادن بردسکنبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، ابراهیم قاسم پور سرپرست فرمانداری بردسکن در بازدید از معدن مس چشمه هادی منطقه دهان قلعه این شهرستان با اشاره به اینکه بردسکن شهرستانی ثروتمند در حوزه معادن است گفت: در این معادن هزار میلیارد تومان بخش خصوصی سرمایه گذاری کرده اند و ما در مجموعه شهرستان برای صاحبان سرمایه فرش قرمز پهن می‌کنیم.

وی با اشاره به فعالیت ۳۳ واحد معدنی از جمله مس، طلا و آهن تصریح کرد: بخش خصوصی هزار میلیارد تومان در این معادن سرمایه گذاری کرده اند و خوشبختانه فضای سرمایه گذاری صد درصدی برای صاحبان سرمایه مهیا است.

سرپرست فرمانداری بردسکن با اشاره به ترسیم مثلث اقتصادی برای شهرستان‌ها توسط استاندار خراسان رضوی گفت: با حضور رزم حسینی نگاه جدیدی در بحث توسعه پایدار و استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی و توانمند سازی مناطق محروم شده است.

قاسم علی اکبری مدیرعامل کارخانه شرکت صدر معادن خراسان هم در این بازدید گفت: مساحت این معدن ۱۸ کیلو متر مربع است و در زون یک ذخیره این معدن بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه با اکتشافات زون‌های دیگر ذخیره این واحد معدنی افزایش پیدا خواهد کرد، تصریح کرد: در این معادن تاکنون ۷ میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شده است و در حال حاضر در مرحله استخراج و احداث کارخانه فلوتاسیون است.

مدیرعامل کارخانه شرکت صدر معادن خراسان گفت: برای احداث و تکمیل این کارخانه ۲۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه می‌شود و امید است تا ۶ ماهه اول سال آینده این مهم راه اندازی و به چرخه تولید برسد.

انتهای پیام // ز. م


فضا برای سرمایه گذاری صاحبان سرمایه در بردسکن فراهم است

برچسب ها: معدن ، فرمانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.