رئیس امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت: بیش از ۹ هزار نفر در هفدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در ۲ بخش کتبی و شفاهی ثبت‌نام کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  حجت‌الاسلام حمید شویع‌نژاد‏، رئیس امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان بیان داشت: هفدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در ۲ بخش شفاهی و کتبی در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: بخش کتبی آزمون سراسری قرآن و عترت ساعت ۸:۳۰ پنج‌شنبه ۹ اسفندماه در سراسر استان برگزار و حوزه‌های برگزاری آزمون در شهرستان‌های استان مشخص شده‌اند‏.

شویع‌نژاد‏ عنوان کرد: مدرسه فنی و حرفه‌ای شهدای اهواز میزبان برگزاری آزمون کتبی قرآن و عترت امسال خواهد بود و بخش شفاهی در آستان علی بن مهزیار اهوازی‏، آستان سبزقبا، مقام صاحب‌الزمان شوشتر‏، امام‌زاده حیدر بهبهان، حرم دانیال نبی شوش، برگزار می‌شود و بخش شفاهی این آزمون دارای دو رشته حفظ کل قرآن کریم و حفظ جزء سی است که مراکز دارالقرآن آموزش و پرورش در سراسر استان برگزار خواهد شد.

رئیس امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت: در بخش شفاهی آزمون سراسری قرآن و عترت‏، در بخش دانش‌آموزی ۲۵۶۵ نفر و در بخش بالای ۱۸ سال ۴۵۲ نفر شرکت کردند که برای برگزاری این بخش به ترتیب روز‌های ۱۹ و ۱۲ اسفندماه تعیین شده است.

انتهای پیام/م

شرکت خوزستانی ها در مسابقات قرآنی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.