تمام مسافران ون پس از سقوط این خودرو از ارتفاع ۳۰ متری به پایین یک کوهستان، به طرز معجزه‌آسایی جان سالم بدر بردند.

لحظه سقوط ماشین ون به پایین کوهستان + فیلم/// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهار کودک به همراه سه مسافر دیگر یک ون از حادثه سقوط این خودرو به پایین کوهستانی در چین جان سالم بدر بردند. این خودرو از لبه یک جاده کوهستانی و از ارتفاع ۳۰ متری به پایین سقوط کرد. در ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است لحظه وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد.

در این ویدئو مشاهده می‌شود این خودروی نقره‌ای رنگ پس از انحراف از جاده به داخل یک رودخانه پر از آب فرود می‌آید. این ویدئو چند شاهد عینی را نشان می‌دهد که پس از مشاهده سقوط این خودرو به کمک مسافران می‌شتابند.

گروه نجات و اورژانس پزشکی بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند و به کمک مسافران حادثه دیده شتافتند. بنا به گزارش رسانه های چین هیچ یک از مسافران این خودرو دچار آسیب جدی که جان آنها را مورد تهدید قرار دهد نشدند اما همه آنها توسط آمبولانس به نزدیکترین بیمارستان منتقل شدند. محل دقیق وقوع حادثه منطقه "یون نان " چین بوده است. در حالی که هنوز علت دقیق این حادثه مشخص نشده است اما گفته می شود خارج شدن خودروی ون از کنترل راننده علت انحراف ون و سقوط آن به پایین جاده کوهستان بوده است.

این حادثه در حالی خبرساز می‌شود که سال گذشته نیز یک ون که حامل تعدادی مسافر بود در جنوب غربی چین و در یک جاده کوهستانی دچار حادثه شد. «لونگ هونگ جون»، راننده این مینی بوس که دارای ۲۰ سال سابقه رانندگی بود با واکنشی سریع جان ۱۵ مسافر را نجات داد.

او بلافاصله با دیدن سنگ‌های ریز سقوط کرده به وسط جاده از سرعت خودروی خود کم کرد و در همین لحظه ناگهان یک صخره بسیار بزرگ به پایین جاده و در وسط چند متری مینی بوس سقوط کرد. این در حالی بود که او در صورت قرار ندادن پایش روی ترمز به همراه تمام مسافران مینی بوس جان خود را از دست می‌دادند. این واکنش استثنایی لونگ و نجات جان ۱۵ انسان موجب شد تا او در زادگاهش قهرمان نامیده شود.

انتهای پیام/

فرار از مرگ معجزه آسای مسافران ون پس از سقوط از جاده کوهستانی!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار