مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی گفت:مردم خراسان شمالی نگران تامین میوه شب عید نباشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محمدرضا موفق مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی گفت: میوه شب عید برای تنظیم بازار در دهه آخر اسفند ماه در بازار توزیع  و مردم اطمینان داشته باشند که سیب و پرتقال به اندازه نیاز ذخیره سازی شده و موجود است.
وی افزود: هنوز قیمت‌های مصوب سیب و پرتقال تنظیم بازار اعلام نشده است، اما به یقین کمتر از قیمت‌های کنونی بازار است.
وی درباره افزایش قیمت مرکبات در بازار اظهار داشت: افزایش قیمت مرکبات در مقایسه با افزایش قیمت سایر میوه‌ها و سایر اقلام، کمتر بوده و قیمت‌های کنونی، مناسب است.
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی افزود: اکنون پرتقال در بازار به ازای هر کیلوگرم، تا ۵۰ هزار ریال به فروش می‌رسد که قیمت مناسبی است.
موفق درباره افزایش قیمت سیب گفت: امسال به علت سرمازدگی، میزان تولید سیب در کشور به شدت کاهش یافت و به بیش از نصف میزان تولید سال گذشته رسیده است از این رو افزایش قیمت این محصول قابل پیش بینی بود.
وی اظهار داشت: ما نیز از مشکلات گرانی‌ها و افزایش قیمت‌ها مطلع هستیم و دولت در تلاش است تا در شرایط تحریم، فشار‌ها و سختی‌ها بر مردم کاهش یابد.
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: گوشت قرمز، گوشت مرغ و میوه شب عید به اندازه کافی موجود است و برای تنظیم بازار بتدریج در دهه آخر اسفند ماه توزیع می‌شود.
انتهای پیام/ط


تامین میوه شب عید در خراسان شمالی

برچسب ها: استانداری ، میوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.