سارق مسلح حین سرقت از یکی از فروشگاه‌های آمریکا دو فروشنده زن را به آتش کشید.

اقدام جنون آمیز سارق مسلح در فروشگاه! + فیلم/// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام وحشتناک یک سارق مسلح در یکی از فروشگاه‌های خرید آمریکا را به تصویر می‌کشد. این مرد جوان هنگام سرقت از این فروشگاه اقدام به آتش زدن دو فروشنده زن فروشگاه کرد. این حادثه روز پنجشنبه و در یکی از فروشگاه‌های شهر " پلستاین " واقع در ایالت تگزاس آمریکا رخ داد. بنا به گفته پلیس محلی آمریکا "رابرت تامپسون" ۴۰ ساله در حالی که یک اسلحه در دست داشت وارد این فروشگاه شد.

ویدئویی که توسط دوبین مدار بسته تهیه شده است رابرت را نشان می‌دهد که در حالی که در پشت کانتر قرار گرفته از فروشنده زن فروشگاه " لیندا کامیر " درخواستی را مطرح می‌کند. هنگامی که این زن جوان به عقب بر می‌گردد ناگهان رابرت اسلحه خود را بیرون می‌کشد و با رفتن به پشت کانتر از لیندا می‌خواهد تا به گوشه کانتر برود. بنا به گزارش پلیس رابرت در حالی که لیندا را مجبور می‌کند روی زمین دراز بکشد صندوق فروشگاه را باز کرده و مبلغ ۷۰۰ یا ۸۰۰ دلار از آن بر می‌دارد.

در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود او سپس در حالی که از درب ورودی فروشگاه در حال خارج شدن است با یک زن که ژاکت آبی رنگ پوشیده مواجه می‌شود. پس از یک مکالمه کوتاه رابرت این زن را به داخل فروشگاه هل داده و او را به پشت کانتر منتقل می‌کند. این سارق سپس مایع فندک خود را روی آن‌ها ریخته و اقدام به آتش زدن این دو زن می‌کند.

پلیس پس از فرار از فروشگاه در یک پمپ بنزین توسط پلیس دستگیر شد. " محمد خان "، صاحب این فروشگاه گفت که خدا را شکر می‌کنم که این حادثه بدون تلفات جانی و مالی شدید خاتمه یافته است.

گفتنی است؛ در حال حاضر برای رابرت قرار وثیقه‌ای به مبلغ ۴ میلیون دلار تعیین شده است.

انتهای پیام/

اقدام جنون آمیز سارق مسلح در فروشگاه!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۰۸ اسفند ۱۳۹۷
حالمو خراب کرد این فیلم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۰۸ اسفند ۱۳۹۷
زنه خوابیده رو زمین حتی میبینه و متوجه میشه کاپشنش آتیش گرفته فقط تکون میخوره انگار داره فیلم بازی میکنه!!!!