رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز بر بهبود و ارتقاء فرآیند توزیع و ارتقاء استاندارد‌های نگهداری و توزیع دارو و ملزومات پزشکی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیست و یکمین جلسه کمیته دارو و ملزومات دانشگاه علوم پزشکی اهواز در سالن جلسات حوزه ریاست این دانشگاه با محوریت ارزیابی عملکرد و چگونگی ارائه خدمات کالا‌های پزشکی و توزیع و نگهداری دارو‌ها در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی شهرستان‌های اندیمشک و دشت آزادگان با حضور ایرج نظری، رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، رمضان احدی، قائم‌مقام ریاست دانشگاه در امور سلامت و اعضاء هیئت رییسه و مدیران ستادی دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار شد.

ایرج نظری، رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در این جلسه بر بازدید و نظارت بیشتر و آموزش برای جلوگیری از مصرف بی رویه دارو، مداخلات موثر و پیگیری مستمر بر رفع مشکلات موجود، بخصوص مواردی که با بازنگری و اصلاح فرآیند‌ها و مسئولیت پذیری قابل ارتقاء و برطرف شدن است تاکید کرد.

وی، تشکیل کارگروه مشترک بازرسی برای نظارت بیش‌تر بر شبکه‌های بهداشت و درمان استان خوزستان را الزامی دانست و بیان داشت: بهبود و ارتقاء فرآیند توزیع و ارتقاء استاندارد‌های نگهداری و توزیع دارو و ملزومات مصرفی پزشکی امری ضروری است.

نظری در پایان ضمن تبریک سال نو، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی آمادگی دارد تا در ایام نوروز در حوزه بهداشت و درمان، به کاروان‌های راهیان نور در سطح استان خدمات دارویی و بهداشتی ارائه دهد.

در پایان این جلسه، نمایندگان معاونت‌های غذا و دارو، معاونت بهداشت معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه گزارشاتی از وضعیت ارائه خدمات دارو و تجهیزات و ملزومات مصرفی پزشکی، هزینه کرد منابع و مطالبات شرکت‌های توزیع کننده اقلام مذکور را ارائه دادند و راهکاری‌هایی برای ارتقاء و بهبود عملکرد ارائه شد.

انتهای پیام/گ

ارتقا فرآیند توزیع و نگهداری دارو الزامیست

برچسب ها: غذا و دارو ، بهداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.