رئیس کمیته امداد امام خمینی ره شهر باینگان گفت: در ۱۱ ماهه سالجاری ۶۰ موردکمک هزینه ازدواج به مددجویان باینگانی پرداخت شده است.

پرداخت کمک هزینه ازدواج به مددجویان باینگانیابراهیم یوسفی رئیس کمیته امداد امام خمینی ره شهر باینگان  در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ، اعلام کرد در ۱۱ ماهه سالجاری تعداد۶۰ موردکمک هزینه ازدواج به ارزش یک میلیارد و ۱۷۵ میلیون ریال صورت گرفته است.

وی یادآور شد انتظار می‌رود تاپایان سال درصورت دریافت اعتبار تمامی پشت نوبت‌های دریافت کمک هزینه ازدواج مشمول خدمات قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه یکی از فعالیت‌های این نهاد اهدا جهیزیه به دختران و پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به پسران در شرف ازدواج است گفت: همه زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد از خدمات آموزش و مشاوره‌ای ازدواج بهره‌مند می‌شوند خدمات مشاوره‌ای و کارگاه‌های آموزشی باهدف ازدواج آگاهانه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی پیش از ازدواج، حین ازدواج و بعد از ازدواج به مددجویان تحت حمایت داده می‌شود.

به گفته یوسفی در ادامه فعالیت‌های حمایتی امداد در منطقه محروم باینگان و بنا به ضرورت‌های حمایتی امداد به ۸۰ دانش آموز بابت هزینه تحصیلی به مبلغ ۹۰ میلیلون ریال به انجام رسید.

ابراهیم یوسفی رئیس کمیته امداد شهر باینگان اعلام کرد: درحوزه کمک موردی ویژه مددجویی، به مبلغ ۶۰ میلیون ریال در قالب درمان، به بیماران صعب العلاج، به مددجویان درمناطق محروم برای ۵ خانوار هزینه نموده کرد.


انتهای  پیام/ز


فعالیت‌های حمایتی امداد در منطقه محروم باینگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.