به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران رقابت‌های پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک قهرمانی باشگاه‌های استان در سنندج برگزار شد

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رقابت‌های پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک قهرمانی باشگاه‌های استان روز جمعه سوم اسفندماه به میزبانی شهرستان سنندج برگزار شد.

در این دوره از رقابت‌ها که در رشته‌های پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک برگزار شد ۷۳ ورزشکار از شهرستان های، سنندج، بانه، دهگلان، مریوان، قروه، کامیاران، سروآباد، بیجار و دیواندره در سه رده سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در اوزان مختلف و در سالن آزادی شهر سنندج با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در نتایج تیمی پرورش اندام، هیات سنندج با ۸۲ امتیاز اول شد و تیم‌های باشگاه فیت لایف سنندج و هیات شهرستان قروه هر کدام با ۴۸ و ۳۸ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

در نتایج تیمی رشته فیزیک، باشگاه نام آوران سنندج با ۵۵ امتیاز جایگاه اول، هیات بیجار با ۴۰ امتیاز دوم و باشگاه آریان سنندج با ۳۲ امتیاز سوم شد.

در نتایج تیمی رشته بادی کلاسیک نیز باشگاه نام آوران سنندج با ۴۳ امتیاز اول شد، باشگاه مارلی سنندج با ۲۹ امتیاز دوم و هیات بیجار با ۱۶ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

انتهای پیام/م

رقابت‌های پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک قهرمانی باشگاه‌های استان در سنندج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.