همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی جمعه ۱۰ اسفند ماه ساعت ۸ صبح با حضورهنرمندان کشوری و استانی برگزار می شود.

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی و نشاط اجتماعیبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ این همایش جمعه همین هفته در محل تجمع کوی علی ابن ابیطالب-چهار راه خاتم النبیا برگزار میشود. همایش پیاده روی به منظور حفظ سلامت جامعه و اشاعه‌ی فرهنگ ورزش و تندرستی، چندی میشود که در استان‌های مختلف در حال برگزاری است و استان مرکزی هم از این قافله عقب نمانده است و با هدف نشاط اجتماعی اقدام به برگزاری چندین همایش پیاده روی در استان کرده است.

همایش‌های پیاده روی خانوادگی که از چندین جهت مورد اقبال مسئولین است تا آنجایی که رهبر معظم انقلاب سیاست‌های کلی نظام در بخش سلامت را به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ فرمودند که در یکی از این بند‌ها تاکید شده: استفاده عموم مردم از امکانات ورزش همگانی، تضمین کننده سلامتی توام با شادابی و تندرستی آنان خواهد بود. ایشان علاوه بر این، در دیدار با ورزشکاران و مسئولان ورزشی به ضرورت ورزش همگانی در اقصی نقاط کشور تاکید کردند.

عادل حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی درنشست خبری خود گفت:استان مرکزی اولین و تنها استانی هست که تا به حال توانسته ۴ همایش پیاده روی را به صورت پخش زنده در کشور داشته باشد.

حقدادی افزود: با وجود بحث نشاط اجتماعی اداره کل ورزش و جوانان فعالیت‌های مختلفی را انجام داده است. از قبیل: ۴ همایش‌های پیاده روی خانوادگی که در ۳ اسفند در کهن دیار فراهان چهارمین همایش به صورت زنده برگزار شد و در سال آینده هم در تلاش برای همین منوال می باشد.
انتهای پیام/ی

کهن دیار ایستگاه آخرهمایش پیاده روی استان مرکزی در سال جاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.