بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بازی مهمی بود و به ۳ امتیاز این دیدار نیز داشتیم.

چشمی: به 3 امتیاز این بازی نیاز داشتیم/ اشتباه کردم و از کوره در رفتمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روزبه چشمی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران بعد از پیروزی مقابل تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: بازی حساسی بود و امتیازش برای ما مهم به شمار می‌آمد و خداراشکر با تلاش بچه‌ها و حمایت هواداران توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم و فکر می‌کنم در مجموع بازی خوبی بود و به ذوب آهن موقعیتی ندادیم. انشاالله تلاش می‌کنیم تا همین روند را ادامه دهیم.

چشمی درباره شرایط زمین تمرین گفت: اگر زمانی انتقاد بین بازیکن و باشگاه وجود دارد و بر عکس فقط برای موفقیت استقلال است و فکر می‌کنم چیز مهمی نیست. هفته پیش که انتقاد کردم، اما مدیران شرایط بهتری را رقم زدند و جا دارد از آنها تشکر کنم. اگر اختلاف نظری هست برای موفقیت است.

او درباره محرومیت در دیدار برابر فولاد گفت: من اشتباه کردم و از کوره در رفتم و قول دادم این بار تکرار نشود و به فغانی اعتقاد دارم و کارت زرد را به درستی به من داد. استقلال بدون مهره ضعیف نمی‌شود و انشاالله تلاش کنیم ۳ امتیاز را برابر فولاد بگیریم.

چشمی درباره رسیدن استقلال به کورس قهرمانی گفت: ما همه تلاش خود را به کار می‌گیریم و بدشانسی داشتیم، اما تمام تلاشمان این است در لیگ و آسیا بهترین نتیجه را کسب کنیم چرا که استقلال همیشه مدعی قهرمانی بوده است.


بیشتر بخوانید: 

پاتوسی: بازی به بازی بهتر خواهم شد/ مصدومیتی برایم ایجاد نشد

آذری: استقلال امروز بهتر از ما بود/ ۳۰۰ میلیون از طلب فروش تبریزی باقی مانده است

همدانی: استقلال به یک ترکیب ثابت و ایده آل رسیده است


انتهای پیام/

صحبت های چشمی بعد از پیروزی مقابل ذوب آهن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار