کارکنان سفارت کلمبیا در کاراکاس در پی صدور دستور نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا خاک این کشور را از طریق مرز مشترک ترک کردند.

دیپلمات‌های کلمبیایی ونزوئلا را ترک کردندبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، کارکنان سفارت کلمبیا در کاراکاس خاک ونزوئلا را ترک کردند.

در پی صدور دستور نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا، کارکنان نمایندگی دیپلماتیک کلمبیا کاراکاس را ترک کردند و از طریق مرز مشترک میان دو کشور از ونزوئلا خارج شدند.

هنگام خروج کارکنان سفارت کلمبیا، ده‌ها شهروند ونزوئلایی با تجمع در منطقه مرزی، سرود‌های انقلاب بولیواری و شعار‌هایی در حمایت از مادورو سر دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۰۶ اسفند ۱۳۹۷
مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۴۰ ۰۶ اسفند ۱۳۹۷
آفرین نیکلاس مادو رو : هر چه بتوانی از سر و دست جاسوسان داخلی تیم دشمنان کشورت کم کنی موفق تر خواهی بود یعنی انتقال اطلاعات داخلی کشورت را مصون کرده ای و چشم و گوش دشمنت را کر و کور کرده ای و اینجاست که با این روش میتوان گفت: آمریکا در ونزوئلا هیچ غلطی نمی تواند بکند باید تمام مردم کشورت و تمام نیروهای وفا دارت و تمام مراکز حساس در اختیار تو بشوند سازمان اطلاعات و امنیت ونزوئلا تا دشمن نتواند دست از پا خطا کند و با این روش قبل از اینکه علیه شما و کشورت و مردمت اقدامی بشود هر طرح و نقشه ای در نطفه خفه شود و این است رمز موفقیت و اتحاد یکپارچه مقابل دشمن و نیروهایش...................
آخرین اخبار