فرماندار سرایان بر حضور مدیران در بین مردم تأکید کرد و گفت:روز‌های پایانی سال فرصتی برای پیگیری جدی‌تر امور است و هیچ کس حق ندارد به بهانه پایان سال کار مردم را به سال بعد موکول کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،رسولی مقدم فرماندار سرایان یکشنبه شب در جلسه شورای اداری شهرستان به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه (س) و بزرگداشت روز زن گفت: شخصیت حضرت زهرا به عنوان الگوی نمونه و حجت خدا به همه ما نشان داد که زمان، مکان و یا منابع نمی‌تواند عامل موفقیت باشد بلکه آنچه موجب رشد و موفقیت است، اراده است.

وی با تشکر از مدیران شهرستانی به جهت آغاز خوب در جذب و تخصیص اعتبارات ملی از همه اعضای شورای اداری خواست از همه ظرفیت‌های فرماندار، نماینده مجلس، ائمه جمعه و شورا‌های اسلامی با همکاری ادارات کل متبوعه در جهت توسعه و پیشرفت شهرستان استفاده کنند.

رسولی مقدم با تبیین خواسته رایج  در بین مردم مبنی بر مدیر بومی افزود:  مسئولان جدا از مردم نیستند و این حضور در بین مردم و گفتگوی مستقیم با آن‌ها امنیت خاطر به مردم می‌دهد و موجب خواهد شد مدیران از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار بگیرند و مردم مدیر همیشه حاضر در کنار خود را بومی تلقی خواهند کرد.

فرماندار سرایان گفت: جلسات حتی الامکان می‌بایست در ساعت غیر اداری برگزار شده تا موجب خلل در خدمت رسانی به مردم نشود.

وی با اشاره به برگزاری جلسات ملاقات مردمی فرماندار در روز‌های دوشنبه گفت: این برنامه با جدیت و به منظور باز کردن گره مشکلات مردم برگزار می‌شود و لذا مدیران شهرستان تلاش کنند در این روز در شهرستان حضور داشته باشند تا در صورت نیاز پاسخگوی مردم باشند.

رسولی مقدم افزود: ادعای حل همه مشکلات مردم را نداریم اما همه تلاش خود را برای حل مشکلات مردم به کار خواهیم برد.

فرآیند‌های اداری به نفع مردم و برای حل مشکلات آن‌ها باشد

فرماندار سرایان اظهار کرد: روز‌های پایانی سال فرصتی است برای پیگیری بیشتر کار‌ها لذا هیچ کس حق ندارد به بهانه پایان سال کار مردم را به سال بعد موکول کند و باید این سنت غلط که برخی روز‌های پایانی سال را بهانه‌ای برای انجام ندادن امور مردم قرار می‌دهند از بین برود.

وی تأکید کرد: مدیران فرایند‌های اداری را به نفع مردم و برای حل مشکلات آن‌ها تغییر دهند.

رسولی مقدم تصریح کرد: وظیفه ما ایجاد نشاط و امید برای مردم است و مدیری قدرت اینکار را دارد که خود پویا، بانشاط و امیدوار باشد.

فرماندار سرایان ادامه داد: باید در هنگام مراجعه مردم رفتار، گفتمان و عمل خود را بر این اساس مد نظر قرار دهیم.

انتهای پیام/غ

برگزاری جلسات موجب خلل در خدمت رسانی به مردم نشود

برچسب ها: تسهیلات ، فرماندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.