همکاری صندوق بازنشستگی برای توسعه چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری خواستار همکاری صندوق بازنشستگی کشوری برای توسعه این استان شد.

شست استاندار و رئیس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری با مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوریبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، استاندار چهارمحال و بختیاری و رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، در نشست با جمشید تقی‌زاده مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در تهران، خواستار همکاری این صندوق برای توسعه استان شدند.

اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در این نشست ضمن اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی و گردشگری استان، خواستار بررسی این ظرفیت‌ها توسط بخش اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری برای همکاری لازم شد.

وی، اتصال شرکت شیر پگاه به منطفه ویژه اقتصادی استان را راهکار تکمیل چرخه صنعت شیر در این کارخانه به عنوان یکی از کارخانجات مهم در اقتصاد کشور بیان کرد و از آمادگی برای مدیریت تعاملی منطقه ویژه اقتصادی با صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد.

خدیجه ربیعی نماینده شهرستان بروجن و رئیس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی هم با تأکید بر همکاری نمایندگان استان در عملیاتی شدن توافقات این نشست، دیدگاه‌های خود در این زمینه را بیان کرد.

جمشید تقی زاده مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری هم با تقدیر از اهتمام استاندار و مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری در حل مشکل کارخانه شیر پگاه، به معاونین خود دستور تعامل بیشتر با مجموعه استان را صادر نمود.

در این نشست همچنین در خصوص اجرای تفاهم شرکت هواپیمایی درنا پرواز بخش خصوصی با مرکزیت شهرکرد و شرکت هواپیمایی آسمان مذاکره و دستور لازم توسط رئیس صندوق بازنشستگی کشوری صادر شد.

انتهای پیام/ش

نشست استاندار با مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار