سرپرست فرمانداری خرمشهر بر لزوم تشکیل موسسات مردم نهاد و مجمع های خیریه برای رسیدگی به مشکلات زنان و توسعه در خرمشهر تاکید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،کوروش مودت سرپرست فرمانداری خرمشهر  روزگذشته در جلسه با بانوان خرمشهر در سالن اجتماعات شهید دورقی فرمانداری خرمشهر از سرمایه گذاری و موسسات اجتماعی و مدنی مردم نهاد به عنوان نیاز امروز جامعه یاد کرد.

وی افزود: زنان در عرصه های اجتماعی و سیاسی زمانی می توانند به خوبی نقش آفرین باشند و مطالبات خود را مطرح کنند که در قالب سمن ها و موسسات مدنی فعالیت کنند.

سرپرست فرمانداری خرمشهر ادامه داد: فعالیت سمن ها در خرمشهر کم رنگ است که باید مورد توجه بیشتر قرار بگیرد به ویژه بانوان می توانند با فعالیت در موسسات خیریه به عنوان یک خیر مطرح شوند.

مودت به جای خالی مجمع های خیریه در خرمشهر  اشاره کرد و گفت: در خرمشهر و آبادان مجمع خیرین مدرسه ساز وجود ندارد ین در حالی است که در کشور و حتی در برخی شهرهای استان خوزستان مجمع خیرین سلامت و امنیت نیز راه اندازی شده و مردم علاوه بر بحث آموزشبه بحث سلامت و تامین امنیت هم ورود کرده و به کمک دولت شتافته اند.

سرپرست فرمانداری خرمشهر با تاکید بر اینکه دولت به تنهایی توان رفع مشکلات ندارد، افزود: بخشی از کارهای دولتی است اما بخشی از عوامل مدیریتی است و شهر زمانی رشد می کنند که مردم و دولت در کنار هم برای این هدف قرار بگیرند.

 حمیده آلبوعشیره مسئول امور بانوان فرمانداری خرمشهر نیز در این جلسه به نقش موثر زنان در عرصه های مختلف اجتماعی اشاره کرد و از موضوع اشتغال، راه اندازی بازارچه صنایع دستی، مبارزه با آسیب های اجتماعی و توجه به بحث نشاط اجتماعی از جمله راه اندازی پارک بانوان در خرمشهر را از جمله مهمترین مطالبات بانوان خرمشهری برشمرد.

انتهای پیام/ د

جای خالی سمن ها و مجمع خیران در خرمشهر

برچسب ها: صنایع دستی ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.