شهردار خرمشهر از آغاز عملیات بهسازی فضای شهری در خرمشهر در آستانه سال جدید خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،داود دارابی شهردار خرمشهر روزگذشته در جلسه ستاد ساماندهی سواحل و تفرجگاه ها و تسهیل سفرهای نوروزیگفت: برای شهرستان خرمشهر درخواست المان شده است تا خاطره ای زیبا از شهرستان در ذهن مسافران حک شود.

وی همچنین از آغاز عملیات لکه گیری معابر شهری در خرمشهر خبر داد و افزود: لکه گیری معابر اصلی شهرستان خرمشهر با وجود مشکلات قیر در کشور و نقدینگی شهرداری خرمشهر آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

شهردار خرمشهر به بهبود وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری خرمشهر به عنوان دیگر اقدامات واحد حمل و نقل شهرداری اشاره کرد و گفت: پیش اتوبوس های درون شهری خرمشهر  تعمیر، تجهیز و نظافت می شوند و با برگزاری جلساتی با رانندگان تاکسی، نحوه رفتار صحیح با مسافران آموزش داده خواهد شد.

بنا به گفته دارابی رفع خرابی پارک ها، بهسازی سرویس های بهداشتی سطح شهر، نوپردازی دو ضلع شمالی و جنوبی جاده ساحلی و دو پل جدید و قدیم خرمشهر از دیگر برنامه های در دستور کار  شهرداری خرمشهر در آستانه سال جدید است.

شهردار خرمشهر در ادامه با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر احتمال بارندگی شدید طی تعطیلات نوروزی خواستار اتخاذ تمهیداتی همچون فراهم کردن اماکن سرپوشیده شد.

انتهای پیام/ د

آغاز عملیات بهسازی فضای شهری در خرمشهر

برچسب ها: نوروز98 ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.