فرماندار لاهیجان از آماده سازی مراکز اقامتی و تفریحی این شهرستان برای پذیرایی از گردشگران نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سید اسماعیل میرغضنفری، فرماندار شهرستان لاهیجان در نشست تسهیلات نوروزی گفت: شهرستان لاهیجان مشهور به عروس شهر‌های گیلان، با آماده سازی مراکز اقامتی  آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران در تعطیلات نوروز ۹۸ است.

وی، از تجهیز مراکز اقامتی ، تفریحی و گردشگری این شهرستان خبر داد و افزود: ۳۹ واحد آموزشی، ۸ هتل و هتل آپارتمان و همچنین ۴ مهمان پذیر در لاهیجان با ظرفیت پذیرش هزار و ۸۰۰ نفر برای اسکان مسافران و گردشگران تجهیز و آماده سازی شده است.

فرماندار شهرستان لاهیجان، با اشاره به ورود ۵ میلیون گردشگر در نوروز پارسال به این شهرستان، گفت: پیش بینی می‌شود در نوروز پیش رو گردشگران بیشتری به  شهرستان  لاهیجان سفر کنند.

سید اسماعیل میرغضنفری، افزود: بام سبز، استخرو جزیره، موزه چای، تالاب بین المللی امیرکلایه، بقعه شیخ زاهد، مسجد اکبریه ، تله کابین و باغ های  سرسبز چای از مهمترین جاذبه‌های تفریحی و گردشگری شهرستان لاهیجان است.

وی تصریح کرد: چای، کلوچه، کوکی ، برنج، انواع مربا و ترشیجات ، نان های محلی ، ماهی دودی و ماهی شور  و صنایع دستی از جمله بامبوبافی ، حصیر بافی و صنایع چوبی نیز از سوغات شهرستان  لاهیجان است.

انتهای پیام/م.ع

آمادگی شهرستان لاهیجان برای پذیرایی از گردشگران نوروزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.