ملانیا به تازگی در پست جدید توییتری خود اشتباه گرامری داشته است که موجب سوژه شدن مجدد وی شد.

آمریکایی نبودن ملانیا دوباره او را سوژه کرد+ عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ملانیا ترامپ همسر رئیس جمهور آمریکا به دلیل اشتباه گرامری در پست توییتری خود تبدیل به سوژه رسانه‌ها شد. البته این موضوع برای اولین بار نیست که برای ملانیا اتفاق افتاده است آمریکایی نبودن و لهجه شدید اسلاوی او بارها مورد انتقاد قرار گرفته و اشتباهات اینگونه از او زیاد دیده شده است.

ملانیا در پستی در توییتر از حضور مهمانان در مراسم «Governors Ball» که با حضور همه فرمانداران ایالت آمریکا بود، تشکر کرد . او در این پست نوشت: "Thank you to the members ... for joining @POTUS and I for an evening of community and  bipartisanship at the @WhiteHouse".

این در حالی است که از نظر گرامری نوشتن " POTUS and ME " صحیح است و عدم آشنایی با گرامر زبان انگلیسی باز هم کار دست ملانیا داد. در همین رابطه کامنت‌های زیادی زیر پست ملانیا گذاشته شد و کاربران عدم آشنایی وی با زبان انگلیسی را به سخره گرفتند. گفتنی است مراسم « Governors Ball» هر ساله در کاخ سفید برگزار می شود و امسال با مراسم اسکار همزمان شده بود.

آمریکایی نبودن ملانیا دوباره او را سوژه کرد+ عکس


انتهای پیام/


اشتباه گرامری در پست توییتر

برچسب ها: رئیس جمهور ، ترامپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.