مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: جریمه پرونده‌های تعزیرات حکومتی مازندران ۲۲ درصد افزایش یافت.

یدالله ملکی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از تشدید گشت‌های مشترک در بازار خبر داد و گفت: جهت جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت‌ها و با هدف برخورد با متخلفان گشت مشترک بازرسی برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به افزایش تقاضا برای خرید مواد پروتئینی، گوشت قرمز، میوه، و خشکبار از سوی مصرف کنندگان این طرح با هماهنگی تمامی دستگاه‌های ذیمدخل در استان اجرایی می‌شود و متخلفان به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

ملکی گفت: در این طرح روسای شعب به همراه بازرسان مربوطه از مراکز خرید، واحد‌های عرضه کننده مرغ، گوشت قرمز و خشکبار بازرسی می‌کنند و متخلفان در صورت اثبات تخلف به مجازات نقدی و دیگر مجازات‌های مقرر در قانون محکوم خواهند شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: ۱۸ هزار و ۶۸۵ فقره پرونده از ابتدای سال تاکنون به شعب تعزیرات حکومتی ارسال که با احتساب پرونده‌های مانده از سال قبل، ۱۸ هزار و ۷۹۹ فقره مختومه شدند.

وی افزود: متخلفان به مبلغ ۶۴۲ میلیارد و ۲۷۵ میلیون و ۳۴۸ هزار و ۵۲۸ ریال جزای نقدی محکوم شدند که نسبت به مدت مشابه  پارسال ۲۲ درصد افزایش یافت.

ملکی در خصوص بیشترین و کمترین تخلف در ۱۱ ماه امسال گفت: عدم درج قیمت با ۶ هزار و ۲۶۱ فقره، گرانفروشی با ۵ هزار و ۱۳۸ فقره، عدم ارائه فاکتور خرید هزارو ۸۴۹ فقره، حمل کالای قاچاق هزارو ۴۲۸ فقره، عدم رعایت دستوالعمل بهداشتی هزار ۳۲۲ فقره، عدم صدور فاکتور هزار و ۲۷۱ فقره و تقلب ۶۸۲ فقره است.

انتهای پیام/ م

افزایش جریمه برای متخلفان در تعزیرات حکومتی مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.