مدیرکل هواشناسی استان لرستان گفت: با توجه به شدت بارش‌ها در لرستان آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و اختلال در تردد جاده‌ای پیش بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، محمد ناصر هاشمی،  با بیان اینکه از اواخر وقت فردا شاهد ورود سامانه بارشی به استان لرستان خواهیم بود اظهار داشت: این سامانه بارشی تا ساعات اولیه روز شنبه به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

وی افزود: از اواخر وقت فردا و طی روز چهارشنبه در بعضی ساعات رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید لحظه‌ای با احتمال غبار پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان لرستان عنوان کرد: در روز‌های پنجشنبه و جمعه بارش باران، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید لحظه‌ای با احتمال گرد و غبار و همچنین در مناطق سردسیر و کوهستانی استان رگبار برف را خواهیم داشت.

وی بیان کرد: طی این مدت به ویژه از بعدازظهر روز پنجشنبه تا اواخر وقت روز جمعه به سبب شدت بارش، آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و نیز اختلال در تردد جاده‌ای و لغزندگی سطح جاده‌ها پیش بینی می‌شود.

هاشمی تصریح کرد: با توجه به شدت سرعت وزش باد شدید طی روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه به ویژه در نیمه شرقی استان احتمال وارد شدن خسارت به بخش‌های تاسیساتی دور از انتظار نیست.

وی گفت: با توجه به شدت بارش‌ها توصیه می‌شود جهت جلوگیری از خسارات احتمالی تمهیدات لازم به کار گرفته شود.

انتهای پیام/د

احتمال خسارت به تاسیسات

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.