معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران از برگزاری جشنواره نوجوان سالم با هدف پیشگیری از رفتار‌های پرخطر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سید علی ساداتی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه ۱۵ هزار دانش آموز و معلم در جشنواره نوجوان سالم شرکت کردند، گفت: ۱۵ هزار اثر تاکنون در دبیرخانه‌های شهرستان‌هاو مناطق استان دریافت شد و از این تعداد هزار و ۵۰۰ اثر به دبیرخانه استانی را یافت.

وی افزود: این جشنواره با هدف شیوه‌های زندگی سالم و پیشگیری از رفتار‌های پرخطر و گسترش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در دو بخش خلاقیت‌های دانش آموزی و ابتکارات مدرسه‌ای برگزار می‌شود.

ساداتی گفت: دانش آموزان تمامی دوره‌های تحصیلی می‌توانند در سه محور پیشگیری از سوء مصرف مواد، پیشگیری از استعمال دخانیات و پیشگیری از خشونت، آثار خود را ارائه کنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران افزود: بخش خلاقیت معلمان شامل ایده پردازی، ابتکارات مدرسه‌ای و دیگر موارد و بخش خلاقیت‌های دانش‌آموزی شامل مقاله نویسی، نقاشی، روزنامه دیواری، ایده پردازی، نرم‌افزار چندرسانه‌ای و دیگر موارد است.

وی گفت: نفرات اول تا سوم هر رشته در مراسم اختتامیه استانی در روز ۲۲ اسفند امسال، معرفی می شوند.

انتهای پیام/آ

بیش از ۱۵ هزار نفردر جشنواره نوجوان سالم شرکت کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار