رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به ۵۴۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی توسط واحد‌های مرغداری استان و همچنین ذخیره‌سازی مرغ منجمد، در ایام نوروز ۹۸ با مشکل کمبود مرغ روبرو نمی‌شویم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، الیاس تاج‌الدینیرئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمدصبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در ایام نوروز ۹۸ با کمبود مرغ گرم و منجمد روبرو نمی‌شویم، گفت : ۵۴۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی در استان انجام شده که در ایام نوروز به بازار عرضه می‌شود ضمن اینکه مرغ منجمد هم ذخیره‌سازی شده است.

وی افزود: تمهیدات لازم برای تامین گوشت قرمز گرم و منجمد هم اندیشیده شده ضمن اینکه انتظار داریم طبق تاکید استاندار هیچ دامی از استان خارج نشده و جلوی قاچاق دام گرفته شود.

رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ذخیره‌سازی میوه شب عید هم بر اساس سهمیه استان انجام شده و میوه مورد نیاز مردم در روز‌های پایانی سال ۹۷ و روز‌های آغازین سال ۹۸ با قیمت مناسب در دسترس قرار می‌گیرد.

تاج‌الدینی عنوان کرد: تاکنون ۳۰۰ تن سیب ذخیره‌سازی شده و ذخیره‌سازی پرتقال هم در حال انجام است ضمن اینکه سیب و پرتقال با کیفیت با اولویت تولیدات بومی استان تأمین و ذخیره‌سازی شده است تا در راستای تنظیم بازار در ایام پایانی سال به بازار میوه، تزریق شود.

انتهای پیام/غ

ذخیره سازی کالا های اساسی شب عید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.