مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: ۴ هزارو ۱۲۸ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال، کارگشایی ومسکن به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و اقشار نیازمند استان زنجان با اعتباری بالغ از ۱۷ میلیاردو ۴۱۴ میلیون تومان از ابتدای سالجاری توسط صندوق امداد ولایت استان زنجان پرداخت‌شده است.

پرداخت بیش از ۱۷میلیارد تومانی تسهیلات قرض الحسنه از طریق صندوق امداد ولایت زنجانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به مأموریت اصلی صندوق امداد ولایت گفت: بر اساس اسناد بالادستی جذب سپرده خیران در قالب سپرده‌های خرد وپرداخت وام‌های قرض‌الحسنه به نیازمندان از مأموریت‌های مهم این صندوق به شمار می‌رود.
 
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه از پرداخت چهارهزار و ۱۲۸ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه و اشتغال، کار گشایی ومسکن به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و اقشار نیازمند استان زنجان از ابتدای امسال خبر داد و افزود: از این تعداد سه هزار و ۳۸۳ فقره در قالب تسهیلات کارگشایی و قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و اقشار نیازمند استان زنجان بامبلغ ۹ میلیاردو ۶۳۸ میلیون تومان پرداخت شده است.

وی همچنین به فرصت‌های شغلی ایجاد شده توسط صندوق امداد ولایت اشاره کرد وافزود: از ابتدای امسال ۵۰۳ فرصت شغلی جدبد با اعتباری بالغ بر ۶ میلیاردو ۱۴۸ میلیون تومان نیز برای افراد تحت حمایت ایجاد شده است.

صفری به حمایت صندوق امداد ولایت در حوزه مسکن و ساختمان نیز اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری ۲۳۲ فقره وام مسکن به نیازمندان تحت حمایت با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان، و ۱۰ موردهم اجاره ودیعه مسکن مددجویان به مبلغ ۶۷ میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است.

صفری با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی بایستی اقدام جهادی صورت گیرد و با برنامه ریزی صحیح تا فرصت باقی مانده اعتبارات تخصیصی به موقع ومناسب هزینه شده واز رسوب اعتبارات جلوگیری شود.

انتهای پیام/ن
 
 

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه از طریق صندوق امداد ولایت زنجان

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.