رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ناحیه ۲ زاهدان گفت: ۲۱۲ طرح اشتغالزایی با اعتبار ۶ میلیارد و ۱۵۶ میلیون تومان در بخش‌های مشاغل‌خانگی، دام‌پروری، صنایع دستی و خدمات برای مددجویان این شهر اجرا شده است.

۲۱۲ طرح اشتغالزایی مددجویی در شهر زاهدان اجرا شد به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمد کیخا  رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ناحیه ۲ زاهدان اظهار داشت: تاکنون ۲۱۵ نفر آموزش‌های مهارت‌آموزی در زمینه خدمات، توسعه و پایدارسازی طرح‌های اشتغال در حوزه دام‌پروری را فرا گرفته‌اند که در این زمینه ۷۵ میلیون و ۶۲۸ هزار تومان اعتبار هزینه شده است.

وی ادامه داد: همچنین ۴۰۰ میلیون تومان از محل منابع صندوق توسعه ملی بر پایه اشتغال مددجویان روستایی جهت اجرای طرح‌های کشاورزی و دام‌پروری اختصاص یافته است.

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) ناحیه ۲ زاهدان بیان کرد: سال گذشته ۳۱۱ طرح اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۹۹۸ میلیون تومان برای مددجویان تحت حمایت اجرا شده است.
وی تصریح کرد: سیاست این نهاد در حوزه اشتغال در جهت حمایت از مشاغل خرد و زود بازده است

کیخا از مشارکت مناسب دستگاه‌های دولتی و بانک‌های عامل در ارائه تسهیلات اشتغالزایی مورد نیاز مددجویان خبر داد و افزود: نتیجه همکاری و تعامل کمیته امداد امام خمینی (ره) و بانک‌های عامل سبب شده تا شاهد توانمندسازی خانواده‌ها و ایجاد اشتغال پایدار برای آنان باشیم.

وی با بیان اینکه آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای نخستین و اساسی‌ترین گام برای ایجاد شغل پایدار است ادامه داد: کار آموزش و توانمندسازی مددجویان در تمام مشاغل به صورت فردی و گروهی با همکاری کمیته امداد و سازمان فنی و حرفه‌ای به صورت رایگان انجام می‌شود.

انتهای پیام/گ

اشتغالزایی در سیستان وبلوچستان

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.