مدیرعامل منطقه آزاد چابهار گفت: با توجه به ساخت و راه اندازی دبیرستان و خوابگاه شبانه روزی دخترانه در سال آینده دختران مستعد چابهار و شهر‌ها و روستا‌های همجوار که امکان تحصیل نداشتند از این پس نگران ادامه تحصیل خود نخواهند بود.

دختران مستعد چابهاری برای سال آینده نگران ادامه تحصیل نباشند به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  عبدالرحیم کردی مدیرعامل منطقه آزاد چابهار اظهار داشت: سازمان منطقه آزاد چابهار در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در سال‌های اخیر اقدام به دریافت مجوز احداث یک دبیرستان و خوابگاه شبانه روزی پسرانه کرده که با خروجی مثبت و رضایتمندی والدین همراه بوده است.

وی افزود: مشابه همین مجتمع برای دختران دبیرستانی در سال ۹۸ راه اندازی خواهد شد تا دانش آموزان روستا‌های اطراف امکان ادامه تحصیل را داشته باشند.

وی بیان کرد: سازمان منطقه آزاد چابهار در خصوص توسعه، ساخت و تجهیز فضا‌های آموزشی در چابهار و به ویژه در مناطق محرومی نظیر بخش دشتیاری از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

رئیس هیات مدیره منطقه آزاد چابهار ادامه داد: همکاری‌های خیرین و معتمدان منطقه، سازمان منطقه آزاد چابهار و سازمان نوسازی مدارس در حوزه ساخت و تجهیز فضا‌های آموزشی شهرستان چابهار و به ویژه بخش دشتیاری می‌تواند بخشی از مشکلات را مرتفع کند.

کردی گفت: توجه به آموزش و تربیت نیروی انسانی به توسعه منطقه کمک می‌کند و راه اندازی مدارس شبانه روزی دخترانه و پسرانه در محدوده منطقه آزاد تاثیر زیادی در قبولی دانش آموزان در دانشگاه‌های مختلف دارد.

انتهای پیام/گ

دختران مستعد چابهاری برای سال آینده نگران ادامه تحصیل نباشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار