سرپرست اداره کل گمرک پرویزخان از آغاز عملیات اجرایی مرحله اول طرح جامع پرویزخان با حضور معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، تجری سرپرست اداره کل گمرک پرویزخان گفت: عملیات اجرایی مرحله اول طرح جامع مرز رسمی پرویزخان فردا (چهارشنبه) با حضور معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس گمرک جمهوری اسلامی آغاز می‌شود.

شهرام تجری بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده طرح جامع گمرک پرویزخان که بزرگترین طرح گمرک ایران از نظر ارزش ریالی است در تاریخ گمرک اجرایی می‌شود به دلیل اینکه یک طرح عملیاتی بسیار بزرگ است طی ۲ مرحله انجام می‌شود و عملیات اجرایی مرحله اول آن با بیش از ۳۵ میلیارد تومان از فردا توسط پیمانکار این طرح آغاز می‌شود.

سرپرست اداره کل گمرک پرویزخان گفت: اجرای کامل طرح جامع پرویزخان ۲ تا سه سال طول می‌کشد و در این طرح ساختمان گمرک، سردخانه، انبار، پارکینگ، محل استقرار تجار و محل ترانزیت سوخت نیز جانمایی و پیش بینی شده است.

وی عنوان کرد: در طرح جامع گمرک پرویزخان تمام زیرساخت‌ها و نیاز‌های بلندمدت این گمرک از جمله محوطه سازی، راه ورودی و خروجی، فیبر نوری، فاضلاب، آب و برق و امکانات رفاهی در نظر گرفته شده است.


انتهای  پیام/ز


اجرای کامل طرح جامع پرویزخان ۲ تا سه سال طول می‌کشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.