برگزاری جشن نیکوکاری با شعار " عیدی برای همه " در آذربایجان غربی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی گفت:امسال جشن نیکوکاری با شعار " عیدی برای همه " در استات برگزار می‌شود.

عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،گفت: امسال در آستانه سال جدید جشن نیکوکاری با هدف کمک به نیازمندان جامعه و گسترش فرهنگ انفاق و با شعار " عیدی برای همه " در بیش از یک هزار و ۸۰۰ پایگاه ثابت و سیار و مدرسه در سطح استان برگزار می‌شود.
 
سهندی افزود: این مراسم معنوی روز چهارشنبه ۱۵ اسفند در مدارس، پنج شنبه ۱۶ اسفند در سطح شهرستانها، پایگاه‌ها و ادارات کمیته امدادو در روز جمعه ۱۷ اسفند در مصلی‌ها و مراکز برپایی نماز جمعه با مشارکت سازمان صدا و سیما، آموزش و پرورش و نیروی مقاومت بسیج برگزار می‌گردد.
 
وی با اشاره به مشارکت مردم آذربایجان‌غربی در جشن نیکوکاری سال گذشته، اظهار کرد: مردم خیر و نیکوکار استان در جشن نیکوکاری سال گذشته ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کمک کردند که امسال پیش بینی می‌شود با رشد ۴۰ درصدی، به ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برسد.
 
مدیر کل کمیته امداد آذربایجان‌غربی یادآور شد: مردم خیر و نوع دوست استان می‌توانند از طریق واریز مبلغ خود به شماره حساب ۰۱۵۴۳۸۵۴۳۸۰۰۰ نزد بانک ملی و یا از طریق تلفن همراه با واردکردن کد دستوری #۱* ۸۸۷۷ * برای پرداخت هدایای خود اقدام کنند.
 
همچنین بهره گیری از نرم افزار‌های کاربردی سنا، بله، سکه، آپ در تلفن همراه، سایت کمیته امداد و شماره گیری با تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷ از دیگر روش‌های نوین مشارکت در جشن نیکوکاری است.
 
انتهای پیام/م
 

جشن نیکوکاری در آذربایجان غربی برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.