حجتی گفت: هم اکنون، سیب مورد نیاز بازار شب عید و همچنین ۷۰ درصد پرتقال مورد نیاز تأمین و به استان‌ها ارسال شده است.

روابط عمومی//۷۰ درصد پرتقال مورد نیاز شب عید تامین شد/واردات کالای اساسی بیش ازسال گذشته استبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار اظهار کرد: هم اکنون، سیب مورد نیاز بازار شب عید و همچنین ۷۰ درصد پرتقال مورد نیاز تامین و به استان‌ها فرستاده شده و مابقی نیز تا ۱۵ اسفندماه به مراکز استان‌ها منتقل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه جلسه ستاد تنظیم بازار به منظور همکاری و تعامل قوه قضاییه و قوه مجریه به ویژه در زمینه شبکه توزیع و مسائل مربوط به آن برگزار شده بود، افزود: در این جلسه در ارتباط با تخلفاتی که در شبکه توزیع در گوشه و کنار انجام می‌شود مباحثی مطرح و نقطه نظرات متقابل شنیده و جمع بندی شد.

وزیر جهاد کشاورزی، چگونگی تامین کالا‌های اساسی را از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه اعلام کرد و گفت:گزارش گمرک و گزارش‌هایی که ما در وزارتخانه داریم حاکی از آن است که امسال بیش از سال ۹۶ واردات کالا‌های اساسی داشته ایم.


بیشتر بخوانید: ذخیره‌سازی ۲۳ هزار و ۷۶۰ تن سیب درختی برای تنظیم بازار شب عید


حجتی ادامه داد: در ارتباط با اقلامی که به تأمین غذای مردم بر می‌گردد، با توجه به ذخایر موجود و روند واردات، امیدواریم مشکلی در این زمینه نداشته باشیم.

وی در پایان درباره گوشت و چگونگی توزیع آن تصریح کرد: در جلسه تاکید شد، توزیع گوشت به صورت هدفمند و به جامعه هدف انجام شود که عملا این امر شروع شده و امیدواریم به طور کامل انجام شود تا مشکلات و نارسایی‌هایی که در ارتباط با توزیع گوشت داشتیم، مرتفع شود.

انتهای پیام/

مشکلی در تأمین غذای مردم نداریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار