دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان گفت: کسب سهمیه جام جهانی اولین هدفمان در سال جاری است و دوست داریم به بهترین شکل به این رقابت‌ها راه یابیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پیمان حسینی دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان درباره مسابقات مقدماتی جام جهانی فوتبال ساحلی در پاراگوئه اظهار کرد: کسب سهمیه جام جهانی اولین هدفمان در سال جاری است و دوست داریم به بهترین شکل به جام جهانی برویم و قهرمان این رقابت‌ها شویم. البته کار آسانی نیست و به طور حتم تیم‌های دیگر انگیزه زیادی برابر ما دارند و باید با بهترین عملکرد بهترین نتیجه را بگیریم.

فوتبال ساحلی باید به دنیا معرفی شود

حسینی درباره اینکه به همراه مرادی سفیر رشته فوتبال ساحلی شده است، گفت: این اتفاق خوبی است و من ۳ سال است که سفیر هستم و فوتبال ساحلی ورزش نوپایی است و نیاز دارد به دنیا معرفی شود. هدف این است که بازیکنانی که به عنوان سفیر انتخاب می‌شوند، فوتبال ساحلی را به دنیا معرفی کنند و کار‌های تبلیغاتی و مسائل دیگر وظیفه سفیر است که انجام دهند. خدا را شکر امسال به همراه مرادی به عنوان سفیر انتخاب شدیم و امیدوارم اتفاق خوبی رخ بدهد. به هر حال این رشته ورزشی در کشور ما محبوب و پربیننده است و امیدوارم همین روند ادامه یابد.

جوانان خوبی به تیم ملی اضافه شدند

او درباره اینکه فوتبال ساحلی در کشور توسعه یافته است، گفت: این اتفاق رخ داده است چرا که برنامه‌های دپارتمان خوب بوده است. کار‌های پایه‌ای برای فوتبال ساحلی از سوی کمیته دپارتمان و فدراسیون فوتبال انجام شده است و جشنواراه‌های خوب و برگزاری لیگ‌های جوانان باعث شده که جوانان خوبی به تیم ملی اضافه شوند. زمانی که ملی پوشان خوب ما در جام بین قاره‌ای مصدوم شدند خیلی از جوان‌ها به تیم اضافه شدند و دست ما را گرفتند. جام جهانی مهمترین رویداد فوتبال ساحلی است و کیفیت این رقابت‌ها متفاوت با جام‌های دیگر است. امیدوارم که همین روند ادامه یابد و جوانان بتوانند به ما در این رقابت‌ها کمک کنند و خیال ما از نسل بعدی فوتبال ساحلی راحت شود.

هیچ استعدادی از چشم مسئولان دور نمی‌ماند

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی بیان کرد: بهترین‌ها در تیم ملی فوتبال ساحلی هستند و به طور حتم لیگ ما رصد می‌شود و استعدادیاب‌های زیادی در کشور هستند. به طور مسلم بازیکنان جوان زیادی هستند که پشت خط قرار دارند و به تیم ملی الف. و ب. برای سال‌های آینده اضافه می‌شوند و هیچ استعدادی از چشم مسئولان دور نمی‌مانند و هر شخصی که توانایی داشته باشد به تیم ملی دعوت می‌شود چرا که درب تیم ملی برای همه باز است. شاید در ۷ - ۸ سال گذشته به این صورت نبود، اما در سال‌های اخیر درب تیم ملی به روی همه باز است و هر شخصی که مستعد باشد به طور حتم به تیم ملی راه می‌یابد.

فوتبالیست‌های ما کمتر از حقشان پول می‌گیرند

او درباره اینکه امکانات تیم ملی فوتبال با ساحلی یکسان نیست، بیان کرد: اولویت با تیم ملی فوتبال است و به طور مسلم ویترین ورزش کشورمان فوتبال است. فوتبالیست‌های ما کمتر از حقشان پول می‌گیرند. البته بازیکنان رشته‌های دیگر همانند فوتسال و فوتبال ساحلی زحمت می‌کشند و مطمئن باشید که دیده می‌شوند و برنامه‌های خوبی فدراسیون فوتبال برای این رشته‌های ورزشی دارد. تنها مسئله این است که تیم ملی فوتبال ساحلی رنکینگ ۲ جهان را در اختیار دارد و نباید به همین امکانات راضی باشیم و روز به روز باید پیشرفت کنیم و بهتر شویم. ما وظیفه مان این است که بازی‌های خوبی ارائه بدهیم تا عنوان‌های خوبی را بدست آوریم. مسئولان پیگیر مسائل هستند و به طور مسلم باید بهتر از این شویم. ما از لحاظ امکانات، اردو‌ها و بازی‌های دوستانه نیاز به پیشرفت داریم، اما وظیفه ما بازی کردن است و فدراسیون فوتبال و کمیته دپارتمان پیگیر این مسائل است.

حسینی درباره شرایط خودش تصریح کرد: مصدومیتی در امارات برایم پیش آمد، اما خدا را شکر اکنون مصدومیتی ندارم و آماده هستم در صورت نیاز و اعتقاد کادرفنی بازی کنم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم بتوانیم با بازی‌های خوب به جام جهانی راه یابیم.


بیشتر بخوانید: 

اولین بهبود غیرفوتبالی در "پک"

اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی فوتبال ساحلی

انصاری‌فرد رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی شد


انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار