به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ (مجله خبری شبکه یک سیما) و ۳۰۰۰۲۳۹۴ (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ هفتم اسفند ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

8569...0938: ما رانندگان کامیون های سنگین شهرداری تهران هستیم که دست پیمانکار می باشد. این کار درست است که بیمه رانندکان را بیمه کارکر ساده رد کنند ما دردمان را به کی بگیم.

 

6733...0915: چرا سازمان تامین اجتماعی با این که از ناحیه سر صورت فک کمر صدمه دیده ام توان کار کردن ندارم نامه از کار افتادگی دارم ولی دفترچه بیمه نمی دهند چرا حمایت نمی کنند برای خرج و مخارج خود باید چکار کنم از خراسان رضوی مشهد شهرستان چناران.

 

7381...0914: از شما خواهش می کنم به داد معلولان هم برسید تو این گرانی آدم سالم تو خرجش می ماند چه برسد به آدم معلول پس چه زمانی قانون معلولان اجرا می شود. آیا واقعا خبر دارید یک معلول چقدر خرج دارد؟

 

2350...0918: بنده چندین ساله که به شغل دامپروری پرورش گوسفند گوشتی مشغول بودم که حداقل سالانه ده تن گوشت پرورش دادم و حدود صد راس گوسفند ماده برای زادو ولد پرورش دادم که سه ساله بانک کشاورزی هیچگونه دامپروری را حمایت نمی کند و فعلا به علت کمبود مالی بیکار و رو به شهر آوردم از مسئولین محترم خواهشمندیم ما را یاری فرمایند. چرا باید گوسفند از خارج وارد بکنید. نادر حیدری از نهاوند روستای کفراج

 

3460...0990: عده ای از شرکت های حفاری نفت و گاز مستقر در اهواز عیدی وسنوات و حقوق 10و11و12سال 97 و مطالبات سال 95 و 96 را نمی دهند. با این تورم و گرانی اجاره نشین هستیم. تفاوت حقوقی زیاد است. از 20 میلیون به بالا. ولی ما با مدارک تحصیلی و سابقه کار 3 میلیون تومان میگیریم.خواهشا پیگیری کنید.

 

1620...0917: در شهرک شهروز شهر شیراز بیش از20 ساله که مجوز ساخت نمی دهند و شهرداری و اوقاف مقصرند لطفا پیگیری کنید.

 

2272...0903: خواهش می کنم صدای ما را به گوش وزیر آموزش و پرورش و مسئولین مربوطه برسانید که چرا با توجه به اینکه شرط فارغ التحصیل شدن از دانشگاه فرهنگیان حداکثر ۲۸ سال هست ولی شرط پذیرش دانشجو ۲۲ سال تمام. ما خواستار افزایش شرط سنی به ۲۴ سال هستیم همونطور که تا قبل از سال ۹۲ بود.

 

0034...0910: شما را به خدا از مسئولین بپرسین قشر ضعیف جامعه با این گرونی چکار کنند یک راهکاری ارائه بدهند شاید بتونیم فقط زنده بمونیم زندگی که نه !!

 

9103...0917: من از بندرعباس مزاحم شدم راجب بازار جدید ماهی فروشان که در محله پشتشهر در دست احداث هست این بازار کاملا غیرقانونی و رسانه ای هم شده و دستور تخریب آن هم صادر شد ولی متاسفانه دوباره شروع به کارکردن لطفا گزارش تهیه کنید. ممنون

 

7083...0939: چرا حقوق سربازان نيروى دريايى ارتش دو ماه است با تاخير واريز مي شود؟ امروز 6 اسفند ماه است هنوز واريز نشده با توجه به اينكه قبلا 29 هر ماه واريز می شد.(بندرجاسك)

 

3829...0913: ما خانواده ۵ نفری برگ سهام عدالت را از سال ٨٨ در دست داريم و اسم ما در سيستم سهام عدالت تهران نيست و هر چه به شرکت تعاونی اصفهان مراجعه مي کنيم مي گويند که با تهران تماس بگيريد ما هر چه با تهران تماس مي گيريم جواب نمي دهند لطفاً پيگيری شود‎.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار