نماینده ادوار پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد فتنه و مشکل آخرین حربه دشمن در برابر انقلاب و جمهوری اسلامی است و نا امید کردن افراد وسیله اصلی آن است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، زاکانی نماینده ادوار پیشین مجلس شورای اسلامی در نشست تبیین گام دوم انقلاب اسلامی در قزوین گفت: دشمن همه ظرفیت خویش را در تقابل با انقلاب به کار گرفته و در فتنه آینده القا ناکارآمدی نظام، نافرمانی مدنی و جنگ داخلی و آشوب را در برنامه خود قرار داده است.

وی افزود :  حفظ وحدت راه مقابله با هر فتنه‌ای در آینده است.

زاکانی افزود: انقلاب اسلامی نظام سلطه را به چالش کشید و مرحله سوم حرکت انقلاب با بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبری شروع شد که خودسازی، جامعه سازی و تمدن سازی انقلاب اسلامی شکل خواهد گرفت.

نماینده ادوار پیشین مجلس شورای اسلامی تبیین کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم با رویکرد هوشمندانه دستاورد‌های انقلاب، ظرفیت‌ها و اولویت‌ها را مطرح کردند و به نظر می‌رسند که یک اشتراک نظر بین عموم کسانیکه خواهان تغییر و تحول هستند در نگاه به همین بیانیه وجود دارد.

این کارشناس سیاسی اذعان کرد: رهبر در این بیانیه مسیری را دنبال کرده اند که به استحکام نقاط قوت پافشاری کرده و نقاط ضعف را برجسته نموده اند تا شاهد شکل گیری تمدن اسلامی دولت اسلامی باشیم.

وی ادامه داد: در این بیانیه هم به انعطاف انقلاب در برابر حوادث و فشار‌ها اشاره شده است و به عنوان یک منشور برای جامعه تبیین کنیم و با فهم اولویت‌ها و جهت گیری‌ها توجه کنیم.

زاکانی افزود: امروز انقلاب در نقطه قدرت ایستاده است و دشمنان در همه زمینه‌ها شکست خوردند.

نماینده ادوار پیشین مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انقلاب در مسیر ۴۰ساله با کارشکنی‌های بزرگی مواجهه بوده است که در ابتدا تلاش شرق و غرب این بود تا با جنگ و آشوب انقلاب را به شکست بکشانند.

وی اضافه کرد: این طرح به انحراف کشاندن انقلاب بود که توسط بنی صدر و دولت موقت صورت گرفت.

زاکانی ابراز کرد: دشمن با راه انداختن تهاجم فرهنگی  ،اختلاف بین مسئولین ، جنگ قدرت و انقلاب رنگی نتوانستند انقلاب را ساقط کنند.

نماینده ادوار پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن با جنگ نیابتی به دنبال کشاندن جنگ به داخل ایران بود که با شکست مفتضحانه روبرو شد.

زاکانی افزود: دشمن در گام بعد با تحریم اقتصادی و متعاقب آن در گام هشتم با برجامیزه کردن کشور و تصویب معاهدات بین المللی به دنبال خلع سلاح و ساقط کردن قدرت ایران بود که به فضل الهی باز هم موفق نشدند.

انتهای پیام/ک

نشست تبیین گام دوم انقلاب اسلامی در قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.